19:07

Top hybrydowy Pierre Rene / Sylwestrowa propozycja manicure

Witam ! 

Dzisiaj przedstawie wam Top hybrydowy z marki Pierre Rene .  Wiem , że na pewno możecie go dostać w Drogerii Natura . Kosztuje on około 32 zł . Jednak warto go kupować gdy jest jakaś fajna oferta lub z kartą natury , dzięki której dostaniecie jakiś rabacik :)
Ja mój dorwałam na przecenie -40 a jeszcze do tego doszła karta więc cena wyszła  naprawdę atrakcyjna .
Zaczniemy może od  buteleczki a na końcu konsystencja  i moja opinia  . 
Opakowanie jest bardzo eleganckie z nierównymi krawędziami , Oczywiście całe czarne i duże  , jak dla mnie jest poręczne i  dobrze układa się w dłoni .

 Jak możecie zobaczyć opakowanie  ma pojemność 11 ml , jest w niej na prawdę dużo preparatu , które wystarcza na długo . Buteleczka jest szklana i wydawałoby się , że przez swój ciężar będzie nam cieżko określić ile zostało lakieru. Jednak nic bardziej mylnego pędzelek świetnie nam to ułatwi dlatego , że jest długi i możemy określić ile tego jeszcze mamy.



Rzeczą która mnie zaskoczyła to bardzo gruby pędzelek... za gruby . Uważam , że to ogromna wada dlatego ,że tracimy przez to precyzje  i nie nadaje się dla osób o wąskim kształcie paznokcia ( tak jak ja ) . Za każdym razem trzeba pamiętać aby pozbyć się z pędzelka dużej ilości lakieru , który powylewa nam się na skórki za pośrednictwem jakże ogromnego aplikatora  .  A przecież zawsze lepiej nałożyć dwie cienkie niż jedną grubą warstwę . :) 
Same aplikowanie   lakieru  jest na prawdę przyjemne , jego konsystencja jest średnio gęsta , dzięki czemu nie spływa nam na skórki . Jednak mam wrażenie , że po nałożeniu ściemnia jasne kolory. 
Z utwardzaniem nie ma żadnego problemu w lampie UV2 min i w LED 1 min ( choć może wystarczy krócej ale dla pewności zawsze lepiej potrzymać dłużej  ) . 
W mojej ocenie ogromną zaletą jest konsystencja oraz buteleczka , która jest bardzo ładna . 
Ale za to bardzo dużym minusem jest pędzelek , który wcale sprawy nie ułatwia a wręcz przeciwnie .
Poniżej mała propozycji manicure sylwestrowego  .  Kolory użyte to : Semilac Perfect nude 138 , Em nail 14 oraz 44 , Everlac 002, basa Semilac no i oczywiście top Pierre Rene .  Ja moje lakiery utwardzam w Lampie UV  2 minuty . Jak dla mnie to trochę za długo dlatego też planuje przerzucić się na lampkę LED.
Na moich paznokciach wykonałam złote ombrę od strony wału paznokcia na beżowym lakierze . Na kciukach wykonałam zdobienie śnieżynek oraz Dream catcher czyli łapacz snów . Jest to bardzo prosta stylizacja , która jak dla mnie fajnie wtapia się w klimat świąteczno- sylwestrowy . Mam nadzieję , że się spodoba i koniecznie wypróbujcie ją na swoich pazurkach ! :)
 Tutaj Link do bardzo ciekawego konkursu . Jeśli macie ochotę to spieszcie się ! :)   o to link :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 BeautybyShatris , Blogger