18:22

Jak dbać o włosy zimą ?

Witajcię ! 

Zaczniemy może od tego , że zima ostatnimi dniami pokazuje na co ja stać , niestety nie przynosi to nic dobre , a raczej same negatywne skutki . No chyba , że wykorzystujecie to jako wymówka , żeby nie iść do szkoły . :)
 Niskie temperatury  bardzo  źle wypływają  na naszą skórę i włosy . Przez to , zimną musimy bardziej zwrócić uwagę na ich kondycję . Niżej przedstawie wam moje rady jak i produkty , których używam zimą i nie tylko . 

Od czego zacząć ? 

Zacznij od zmiany szamponu na bardziej  delikatny i  naturalny . Który nie ma w sobie silikonów i parabenów, które bardzo obciążają nasze włosy . Albo używaj  takich szamponów gdzie skład chemiczny  jest dosyć słaby . Zwracaj uwagę na szampony ziołowe , czy tez z ceramidami (np. marki Ziaja ) . Ceramidy to związek chemiczny , który znajduje się w naszym organizmie . Więc uważam , że nie będzie inwazyjny dla włosów . (Oprócz tego , szampon z Ziaji , pięknie pachnie ! :) )  

Produkcją szamponów ziołowych , pozyskiwanych z naturalnych źródeł są takie firmy jak : 

Babuszka Agafi ( ja zużyłam już nie wiem , która opakowanie i jestem zawsze zadowolona ) 
Organic shop
Planeta organica 
Tołpa 
Aritha  

Oraz  niektóre szampony dla dzieci posiadają naturalny skład   i myślę , że nadadzą się akurat na zimę . Więc warto spróbować . 
Zawsze musimy pamiętać , że nasze włosy czasami mogą się porostu nie polubić z niektórymi kosmetykami ,tak jak nasza cera , więc skutek użycia może być kompletnie odwrotny . 

Maski / balsamy do włosów 

W trakcie zimy warto też zwrócić uwagę na nawilżenie naszych włosów , jakie uzyskamy dzięki Maskom i balsamom do włosów . I tu ta sama reguła wybieramy te w których jest jak najmniej SLS i  parabenów . Ja obecnie posiadam maski Kallos'a Banan i Blueberry . Jednak nie jestem z nich zadowolona , włosy po nich bardzo mi się plączą i jakiegoś specjalnego nawilżenia nie widzę . Jednak Color , Kreatin i Frutta to strzał w dziesiątkę dla moich włosów ! :)  
Może dla ciebie też ? :) Jednak od razu mowie , że w ich składzie znajdziesz silikony , co prawda nieszkodliwe i mi nie przeszkadzają ani nie niszczą włosów . Więc jest w porządku . 




Olejki do stosowania na włosy 

Olejki , coś co ja uwielbiam stosować ! Moimi ulubieńcami zdecydowanie są olejki z Marion i Kardashian beauty . Bardzo dobrze nawilżają i są pozyskiwane z naturalnych źródeł . Od bardzo dawna ich stosuje i nie zamieniam ich na żadne inne olejki . :)  
Jednak pamiętajcie , że olejki należy stosować tylko na końcach lub od połowy długości włosów . Dzięki temu nie przyczynimy się do przetłuszczania się nasady. 



Ogółem moje porady mogą być stosowane w każdą porę roku .Nasze włosy zawsze potrzebują dużo nawilżenia i ochrony .
Kolejnym ważnym tez elementem ( Jeśli prostujecie lub kręcicie włosy ) jest zabezpieczenie włosów przed wysoką temperaturą np. mgiełkami które zapewnią nam termo-ochronę  . Ja używam mojej z Mariona i jestem zadowolona . Moje włosy już nie są tak zniszczone przez wysokie temperatury a i też fajnie je stylizuje . 
  

Dziś na tyle , mam nadzieję , że coś wam się przyda . 
Trzymajcie się cieplutko ! :)




 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 BeautybyShatris , Blogger