12:53

Lakiery hybrydowe Silcare Color it .

Witajcie !

U mnie ferie , a więc sporo czasu na manicure i inne przyjemności .  A Jak to ja , uwielbiam testować i szukać fajnych nowych produktów w dobrej cenie . Więc na mojej drodze pojawiły się lakiery z Silcera . Firma dość tania , ale czy z niską ceną idzie w parze wysoka jakość ?



Jeśli odwiedzicie  stronę Silcara na pewno zauważycie , że w żaden sposób  nie ograniczają się do hybryd a oferują także rożne kremy , balsamy , żele  , akcesoria , pyłki , lampy itp . Więc jest w czym wybierać !

A więc stało się , wybrałam sobie 5 kolorów na Allegro , dodatkowo jeszcze do każdego lakieru był 1 klips  .  Jak widzicie są to różne od siebie kolory , no oprócz 099 i 230 A . Ale to była moja pomyłka . Jeden lakier kosztował 7 zł i prawdopodobnie wysyłka była za darmo ( niestety nie pamiętam ) . Kolory są dobrze na pigmentowane i wystarczą dwie warstwy aby uzyskać idealne krycie . Jeśli chodzi o zielony , to jest on lakierem półprzeźroczystym i wygląda on bajecznie na paznokciach . Nie tworzy on żądnych prześwitów spokojnie , porównuje ten kolor zawsze do szmaragdów , jak dla mnie identyczne . :)
  Róż niestety ze sobą niesie jakieś czarne malutkie kropki , przypuszczam , że są to drobinki z buteleczki ... Pozostałe są okey .

Opakowanie jest bardzo leciutkie , wykonane z plastiku  oczywiście całe czarne . Pędzelek jest mały  i wąski ale myślę , że nie jest to żaden problem . Przed użyciem zawsze należy wstrząsnąć zawartość. Powinnyśmy tak zawsze robić z każdym lakierem  . Przecież nie widzimy czy przypadkiem coś się "rozwarstwiło" . Ostatnio zauważyłam , że tak się stało z moim innym lakierem z Em-nail .\





No dobra teraz wady , bo przecież zawsze się coś znajdzie . 

Gdy już utwardzisz swój kolor z Silcar Color it to zauważysz , że się skurczył przy wolnym brzegu oraz przy skórkach ... Nie ważne czy przetrzesz bazę , czy będzie ona miała lepką warstwę , lakier i tak się skurczy . Byłam bardzo zła na ten produkt ale niestety czego mogłam się spodziewać za 7 zł ?



Jednak można zawsze dołożyć preparatu tam gdzie znikną a nie będzie to jakoś bardzo zauważalne , wystarczy to dobrze zrobić i gotowe .
Możecie się spotkać także z jego odmianą Premium , jednak ja nie stosowałam i nie mam pojęcia czy błędy zostały skorygowane . Z tego co wyczytałam to raczej tak i jest to ulepszona wersja . Lakiery z wersji premium są już droższe ( ok. 12 zł )  i mają szklane opakowanie . Na pewno niedługo je przetestuje i dam znać jak się sprawuje . Jednak kupie jeden lub dwa a nie pięć ;)  .


od lewej : Semilac , Silcare , Pierre Rene i Em-nail .



Lecz mimo wad maja one plusy . 

  • Są bardzo trwałe spokojnie wytrzymają 3 tygodnie a może i więcej .
  •  Ich usuwanie bywa trochę trudniejsze . Musisz dużo spiłować , żeby fajnie i szybko odeszły . 
  • Nie matowieją po jakimś czasie. 
  • Komponują się z innymi firmami .
  • Mają leciutkie opakowania .


Czy mogę polecić wersję Color it ? 

 Jeśli manicure hybrydowy wykonujesz tylko sobie i nie przeszkadzają Ci jego wady to warto spróbować . Jeżeli wykonujesz go też innym to odradzam .. Próbowałam wszystkich możliwych sposobów aby się nie kurczył ale się nie udało .

Jaki wniosek ? Że nie zawsze niska  cena  idzie w parze z jakością . Na pewno wiem , że jak skończą się te kolory to nie kupie , żadnego z tej wersji ponownie  . Jednak Premium może okazać się strzałem w dziesiątkę za małe pieniądze . :)



Miałyście już odczynienia z tymi lakierami ? Jak wrażenia ?

Na dziś to tyle , udanego wieczoru !










1 komentarz:

  1. Polecam zajrzeć na http://www.modoweinspiracje.pl/2016/06/26/lakiery-hybrydowe-jakie-wybrac/ Świetnie opisane poszczególne marki lakierów hybrydowych - jakość, ceny itd.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 BeautybyShatris , Blogger