14:53

Moja pielęgnacja zimą .

Witajcie kochani !

Czy podczas zimy pamiętacie aby odżywić waszą skórę ? Aby dać jej trochę odpocząć ?
Uważam , że to najlepsza pora na tego typu rzeczy .  To właśnie zimą przebywamy bardzo często w ogrzewanych pomieszczeniach , często z bardzo suchym powietrzem a to nie za dobrze wpływa na kondycję naszej skóry . Tak samo na zewnątrz , mróz szczypie nas w policzka a bez ochronnego kremu potrafi wyrządzić bardzo poważne szkody . U mnie mróz wywołuje pękanie naczynek na policzkach  i uwierz , że bardzo trudno jest taką skórę zregenerować . U mnie bardzo dobrze sprawdzał się Redblocker , jednak już od bardzo dawna go nie używałam . Ale czuje , że niedługo będę musiała zakupić go ponownie . Chrońmy naszą skórę bo to przecież ona jest najważniejsza.

Jak powinna wyglądać dobra pielęgnacja skóry ?

Zacznij od takiego porządnego pillingu o pięknym zapachu , który ładnie złuszczy martwy naskórek i pobudzi twoje zmysły . Taki piling możesz wykonać samodzielnie w domu używając kuchennych produktów . Przedstawie ci mój przepis i produkty , które ja używam ale pamiętaj , że to jest twoj pilling i to ty decydujesz co chciałabyś zmieszać :)
 A więc zaczniemy od podstawy czy coś tłustego co odżywi  i nawilży skórę . Ja do pudełeczka wlewam dwie łyżeczki   oliwki dla dzieci  oraz dwie łyżeczki oliwy z oliwek . Następnie dodaje cukier . W zależności jaką chcesz mieć konsystencję tyle cukru wsypujesz . Możesz tez dodać jakies olejki eteryczne ja osobiście wole zetrzeć




skórkę z pomarańczy . Skórka pomarańczy to skarbnica dóbr o jakich pewnie nie wiesz. Pomarańczowa skórka świetnie radzi sobie z trądzikiem ma ona również właściwości antybakteryjne i przeciwzapalne , więc jest bardzo dobra dla naszej skóry .
I taki peeling dokładnie mieszamy , ja zostawiam go na parę chwil aby cały przeszedł .
To zdecydowanie mój ulubiony peeling . Oliwka po kąpieli zostawia przyjemy tłusty film ,który się nie lepi ani jakoś specjalnie nie przeszkadza a jedynie wsiąka fajnie w skórę powodując , że jest dobrze natłuszczona i bezpieczna .
Takie peelingi powinny być stosowane chociaż raz w tygodniu .

Kolejny krok to balsamy . Jeśli nie lubisz zwykłych balsamów koniecznie wypróbuj te pod prysznic Vaseline produkuje moje ulubione balsamy i choć próbuje innych  to jednak i tak i tak wracam do nich .  Moja skóra już po pierwszym użyciu staje się miękka i odżywiona a przy tym wygląda bardzo zdrowo . Ale jest jeszcze jeden balsam , który próbuje skraść mi serce i chyba mu się to udaje !
A mowa o Ziaja Antydeoksydacja . Jest to mydełko z balsamem do kąpieli bądź pod prysznic z wyciągiem z jagód Acai . Co w niej fajnego ? To że oprócz cudownie błyskawicznego  nawilżenia już po pierwszym razie  to to , że ma ona działanie przeciw zmarszczkowe . Balsam jest bardzo delikatny o przepięknym zapachu i myślę , ze jak ktoś nie jest miłośnikiem zwykłych balsamów to chętnie się skusi .
Balsamy powinnyśmy używać jak często się tylko da , najlepiej codziennie :)


Ten krok już przeznaczony jest dla twarzy a mianowicie chodzi o toniki . Używacie ?
Myślę , że powinnyście dlatego , że tonik wyrównuje pH naszej skóry , które jest rozregulowane po przez wodę , mydło itp. Ten preparat też bardzo fajne oczyści nam skórę , zabierze resztki po naszym makijażu ale też ukoi skórę . Powonień być stosowany rano i wieczorem .

Ważnym elementem są maseczki i różne serum nakładane na nasza skórę . Na rynku maseczek jest bardzo dużo i spokojnie znajdziemy taka , która nam odpowiada i zapewni wszystko to co potrzebuje cera. Osobiście uwielbiam stosować oliwe z oliwek na moją skórę . Nasączam płatek kosmetyczny oliwą no i wcieram delikatnie w skórę . Oliwka zawsze mi pomaga gdy mam problem z sucha cerą . A pod czas zimy to mój niezbędnik . :)

Pamiętajcie też o kremach pod oczy , ta część jest bardzo delikatna i wrażliwa dlatego warto poświęcić jej trochę więcej uwagi . Znajdź tę parę chwil na Relax i pielęgnacje skóry a zobaczysz jak twoja skóra Ci się za to odwdzięczy ! :)

Stosujesz jakieś fajne sprawdzone kosmetyki ? Stosujesz coś jeszcze oprócz  wymienionych wyżej kuracji ? Zachęcam do komentowania ! :)

 Wpis dzisiaj dość długi ale bardzo ważny , dziękuje ci za uwagę do następnego :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 BeautybyShatris , Blogger