20:22

Puder bambusowy z Ecocery

Witajcie kochani ,

Z góry przepraszam za brak wczorajszego postu , jednak wystąpiła pewna awaria  i niestety  post pojawia się dopiero dzisiaj . Jak spędzacie weekend ? Ktoś zaczyna ferie ? Ja niestety już w poniedziałek wracam do szkoły , choć w takich temperaturach wolałabym mieć dodatkowe wolne :)
Zdecydowanie wole ciepłe miesiące i brakuje mi strasznie ciepła słonecznego :(

Dziś  przygotowałam dla was post o pudrze bambusowym na ,który  natknęłam się na stronie Cocolita.pl . Na szczęście był dostępny tester tego pudru bo jakoś  nigdy specjalnie nie zwracałam na niego uwagi , jednak skoro jest miniaturka to czemu by nie spróbować ?
Muszę przyznać ze jestem zachwycona i na pewno kupię większa wersję . :)


Puder bambusowy może być stosowany jako fixer , który utrwali nasza makijaż lub jako zwykły puder matujący  .  Osobiście ja go używam  w tej drugiej formię i byłam zaskoczona jak duże są jego  właściwości matujące . Doskonale wtapia się w kolor naszej skóry, jest świetnym absorbentem sebum ,pięknie matowi nasza skórę a przy tym zostaje na niej na bardzo długo  co jest ogromnym plusem , bo co chwilę nie musimy poprawiać  .
Pudry tego rodzaju są używane w każdym zakątku świata a zwłaszcza Azji jako sekretny produkt  do przedłużenie  młodości . Producent obiecuje gładką i aksamitną skórę . Jeśli chodzi o to , ja różnicy nie widzę ale może jest to zauważalne przy dłuższym stosowaniu .

Puder z ecocery jest bardzo bezpieczny i mogą go stosować także osoby wrażliwe . Produkt jest hipoalergiczny bez sztucznych dodatków a co najlepsze nie zatyka porów .
A jeśli o miłośników zwierząt ( tak jak ja ) dobra informacja , gdyż Ecocera nie testuje swoich produktów na zwierzętach  . Bardzo mnie to ucieszyło.


Ogólnie oceniam ten produkt  bardzo dobrze. Jeśli chcesz tylko  utrwalić swój make-up to puder bambusowy świetnie się do tego nada . Jeżeli chcesz uzyskać super mat swojej cery to jest to strzał w dziesiątkę . Jednak ta opcja dla osób o czystej cerze albo dla tych , którzy się nie przejmują zmianami skórnymi itp.
Jest to na pewno zdrowa wersja makijażu i możemy być pewne , że nie będzie niespodzianek i żadnych czerwonych punktów na naszej cerze .

Stosujecie może podobny produkt ? Macie swoich ulubieńców i co sądzicie o pudrach z bambusa?

Miłego wieczoru :)


2 komentarze:

  1. Mam ten puder ale wymieszałam go ze zwykłym bo dosyć długo stapiał się z moją skora ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkt uniwersalny więc można wymyślać ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 BeautybyShatris , Blogger