19:00

Wibo Neutral Eyeshadow palette

Hej !
Witajcie w nowym , (mam nadzieję ) lepszym roku.
Mam nadzieje też  , że fajnie spędziliście sylwestrową noc i dobrze zaczęliście  rok . Ja w tym roku wyjątkowo spędziłam go ze znajomymi . Zawsze lubiłam dzielić ten czas wspólnie z rodziną ale czemu nie spróbować czegoś innego?   No i o to rok zaczęłam zmianami  .
 Jednak nie o tym dzisiejszy wpis . Wiem , że w sieci jest dużo o Tej paletce jednak i ja chce podzielić się z wami moją opinią o produkcie Wibo , A mianowicie mowa o Paletce Neutral . Składa się ona w 15 cieni ( 7 brokatowo-perłowe i 8 matowych ). Poniżej możecie zobaczyć ich pigmentację.









Jest to produkt bardzo uniwersalny i każdy znajdzie coś dla siebie. Dzięki tej paletce stworzymy bardzo wiele makijaży od dziennych   (do szkoły , pracy ) po ciemne smokey Eye . zdecydowanie moimi ulubionymi są: Sweet toffie, Warm soil oraz milk chocolate . Cienie są bardzo aksamitne w dotyku i aplikacja jest bardzo prosta i przyjemna . Ich zaletą jest to, ze się nie osypują, bardzo łatwo i szybko się blędują , dobrze zmywają ( wystarczy odrobiną preparatu do demakijażu i gotowe ! )  oraz trwałość .  
Ja aplikuje cienie bez użycia bazy a i tak bardzo ładnie wyglądają pod koniec dnia . 

Opakowanie jest kolejnym dużym plusem dla tego produktu ! Jestem pod ogromnym wrażeniem jakie jest trwale . Mi dość często niestety jakiś kosmetyk upada ... ( niedawno był to mój roświetlacz ... RIP... Ale  jakimś cudem go uratowałam. )
Przede wszystkim muszę powiedzieć ,  że oprócz wytrzymałości, paletka jest bardzo elegancka , wyposażona w bardzo przydatne  lusterko no i cudownie mieniący się napis , który cieszy Oko za każdym razem . Jest po prostu pod każdym względem genialne . ;) 
Cienie na szczęście nie powodują u mnie uczulenie. Jednak zawsze trzeba uważać na brokatowe gdyż to one często powodują alergię. Jeśli macie problemy z powieka to spokojnie , w paletce i tak przeważają matowe cienie . 
A obok możecie zobaczyć mój sylwestrowy makijaż oka . Prawię zawsze staram się zaplanować w szczegółach jak będzie wyglądał mój makijaż ( na ważne okazję ) .  Makijaż wykonałam paletką Wibo oraz Makeup Revolution . Złota kreska została wykonanym eyelinerem z Golden Rose  a brwi pomadą z Vipery (NIE JESTEM PEWNA , JUŻ ZAPOMNIAŁAM ;( )
Życze wam samych pozytywnych wrażeń w nowym roku , kochani !
Do następnego :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 BeautybyShatris , Blogger