18:01

Catrice vs Bell / Rozdanie na instagramie .

Hej ! :)


Na początku może powiem o rozdaniu  , który organizuje na instagramie .    
W rozdaniu może wziąć udział każda osoba , która udostępni grafikę (1 los ) , zaobserwuje mój profil na instagramie i ewentualnie zaprosi dwóch znajomych do udziału  ( 2 losy ) oraz zostawi tu miły komentarz lub po prostu napiszę gotowe ( 1 los)  . W komentarzu napiszcie , które z powyższych wymagań spełniliście . 
Kosmetyki wysyłam tylko na terenie Polski , przesyłkę opłacam ja . Rozdanie trwa od 22.02 do 08.03. 2017 roku . W ciągu 3 dni ogłoszę zwycięzce na blogu . :)  
W skład rozdania wchodzi :
 - Maseczka węglowa Carbo Detox od Bielendy 
-Aloes maska kojąca od Conny 
- Face strobing palette Kobo  
-  Klasyczny lakier do paznokci Ingrid w kolorze czerwonym 
- Korektor do brwi Eveline 
- Pomadka do ust Catrice 050 


Myślę , że zestaw jest dość ciekawy , długo nie mogłam się zdecydować co powinien zawierać. Miało to być z Top Look jednak wyszło  tak , że poszłam z przyjaciółką do Natury i tam wybrałam coś dla was :) . Jeśli będziecie chcieli więcej takich rozdań / konkursów to dajcie znać w komentarzu.

 Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału , nawet tak dla zabawy . Powodzenia :) 


Teraz przechodzimy do tematyki wpisu.
Żel do brwi to mój ulubiony kosmetyk do stylizacji, jest szybki i dobry. Przed żelem delikatnie wypełniam braki i nadaje kształt kredką. Dopiero później uzupełniam wszystko żelem . Szczoteczki żeli nigdy nie są za bardzo precyzyjne i jeśli miałabym nimi rysować kształt to nic by z tego nie wyszło ..  Jak do tej pory używałam tego produktu  z Catrice jednak jak wiecie w Shinybox'ie dostałam żel z Bell . Całe szczęście miałam idealnie trafiony kolor :) 

Są sporę różnicę pomiędzy tymi kosmetykami , mimo tego , że służą do tego samego . Ogromną różnicą jest szczoteczka i jeśli ja miałabym wybierać wybrałabym tą od Bell . Jest mała i bardziej precyzyjna . 

Catrice ( koszt ok. 15 zł ) : 
- Żel jest dużo gęstszy  niż konkurent . 
- Nie spływa 
- Ma wygodną szczoteczkę 
- Wypełnia brwi bez pomocy kredki
-  Dobrze się zmywa 
-  Jest łatwy w aplikacji 
- Rozczesuje włoski,  nie sklejając ich . 
 - Pod koniec dnia widać ubytki żelu 





Bell ( koszt ok .10 zł ) : 
- Konsystencja bardzo rzadka .. jak woda 
- Bardzo trwała , wytrzymuje spokojnie cały dzień 
- Zlepia włoski więc, jak produkt wyschnie należy przeczesać brwi 
- Ładny kolor 
-  Niska cena 
- Duże opakowanie na minus , jest nie wygodne 
- Nie wypełnia brwi głownie przez to , że jest rzadki . 
Sprawdzi się u dziewczyn z gęstymi brwiami :)  


Podałam wam ogólne cechy produktów , sami  możecie porównać i zobaczyć który z nich bardziej wam odpowiada . Z mojej strony mogę powiedzieć tyle , że Catrice jest moim faworytem i mimo tak małej różnicy cenowej to jest ogromna różnica w konsystencji .  Jakby zamienić ich szczoteczkami to  Catrice był by prawie idealny !
 Obie firmy mniej lub więcej się wywiązują z obietnic. Jednak na pewno nie wrócę do Bell z powodu konsystencji . Obydwa bardzo fajnie stylizują brwi , włoski są idealnie wyczesane i na swoim miejscu :)

A wy co używacie do stylizacji brwi ? :)







19 komentarzy:

  1. Powodzenia wszystkim!

    Niestety nie mam konta na instagramie, nie biorę udziału... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło z twojej strony ;)
    Szkoda ;( Może kiedyś się przekonasz do instagrama ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do stylizacji brwi używam kredki Catrice, wosku ze Smart Girls Get More , cieni do brwi z Kobo:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za cieniami do brwi nie przepadam ale wylądowały u koleżanki i jest zadowolona ;)

      Usuń
  4. Gotowe:) Wspaniałe nagrody!
    Mój IG: serenitka

    OdpowiedzUsuń
  5. Gotowe ♥biore udzial w konkursie:)) milego dnia i pozdrawiam uczestnikow moj ig laurixpu.u

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe nagrody ! :)
    Oczywiście biorę udział w konkursie :)
    Obserwuje profil, udostępniłam zdjęcie, zaprosiłam znajomych :)
    Obserwuje bloga :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Gotowe mój ig to: pgilrl. Spełniła wszystkie punkty ��

    OdpowiedzUsuń
  8. Gotowe
    Instagram: ojkoxd spełnienilam wszystkie wymagania

    OdpowiedzUsuń
  9. Z ogromną przyjemnością Biorę udział w zabawie ♡♡♡
    Udział za instagramie wzięty
    Znajomi zaproszeni konto zaobserwowane
    Tutaj również obserwuję

    Warunki spełnione

    Insta : petronella_c.m.k

    OdpowiedzUsuń
  10. Gotowe, wszystkie warunki spełnione
    Ig : bell_ang_ :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 BeautybyShatris , Blogger