18:00

Co kupiłam w Top look ?

Witajcie !

Jak ostatnio mogliście zobaczyć na moim instastory , informowałam was o ogromnej promocji w sklepie internetowym Top look . Sklepu nie znałam nigdy wcześniej i gdy składałam swoje zamówienie dopiero uzupełniali asortyment . Teraz praktycznie większość rzeczy jest wyprzedana przez dużą zniżkę , która jest na prawdę bardzo kusząca . Na stronie jednak nie ma o niej wzmianki . Ale kod działa : WALENTY 50  . Kod działa do 22 lutego . Przyznam się , że kosmetyki na rozdanie też będą z tego sklepu . Nie ze względu na przecenę a ze względu na szybkość i dostępność fajnym produktów . Myślę ,  że warto zajrzeć na stronkę . :)

Teraz przedstawie wam moje zakupy :)




1. Blushing Hearts  Peachy Pink Kisses.


Piękne serduszko w kolorach brzoskwiniowych . Po prostu oszalałam na punkcie tego pięknego  i prze słodkiego kosmetyku . Trzy kolorowy produkt możemy używać mieszając kolory lub nakładając na pędzelek jeden wybrany . Peachy Pink ma w sobie piękny koralowy róż , pudrowy róż i trochę jak by ciemny beż . Wszystkie kolory połyskują bardziej na złoty kolor jednak są i srebrne drobinki .
Na twarzy dają lekki odcień różu . Na zdjęciu niestety jest to mało widoczne .




2. Vivid baked highliter  Pink lights 

Nie dawno pisałam o roświetlaczu w emulsji  i jak czytaliście to wiecie , że bardzo się polubiliśmy i na pewno będę go bardzo często używać . Ale  chciałam też spróbować ten wypiekany z mur . Pigmentacja jest świetna i połyskuje na srebrny kolor . Ma przepiękne wytłoczenie i piękny lawendowy kolor . Jestem ciekawa jak się będzie sprawdzał . Uwielbiam roświetlacze i inne błyskotki zwłaszcza w zimie kiedy tak bardzo brakuje naturalnego blasku . :)




















3. Pędzle , Do korektora F102 , do blendowania cieni E103 i do twarzy F103 . 

Pędzle do korektora jest bardzo zbity ale nadal przyjemny i miękki . Kupiony z myślą o kolejnym produkcie jakim jest paletka korektorów  .

Pędzel do blendowania cieni ma już mniej zbitą formę ,dosyć luźny ale wydaje mi się , że fajnie będzie się sprawdzał w swojej roli :)

Pędzel do twarzy już używałam do rozprowadzenia kremu BB . Jak dla mnie ma za małe zbicie . Ale zobaczymy jak się spisze

 Oczywiście jak pozostali jest bardzo mięciutki , przyjemny . Pędzli z MUR nigdy nie miałam ale jestem ciekawa pozostałych .  I coś czuje , że wpadną do moje kolekcji :)












4. Ultra base Corrector Palette 

Tą paletkę chciałam kupić już dawno i gdy pojawiła się ta przecena byłam bardzo uradowana !
Korektory są bardzo aksamitne , bardzo fajnie się aplikuje , dobrze rozciera . Ale to wszystko na pierwszy rzut oka . O paletce powiem za parę dni . Ale jak widzicie na zdjęciach jest bardzo dobrze  na pigmentowana .







 Już mogę wam powiedzieć , że zielony ma bardzo dobre krycie :)





5 . Ultra face base foundation BB cream  FB 06 Yellow 

Jak bym wiedziała , że kosmetyk tak okropnie śmierdzi to nigdy bym go nie kupiła nawet jeśli kosztował by złotówkę ! . Koszmar !! Ale pomijając zapach .. jest troszeczkę za ciemny , jednak fajnie dopasowuje się do skóry  . O nim tez wam przygotuje post :)  .




6 . Lip Lava Unleash 

Pomadka w kolorze czerwieni  przyćmionej pomarańczą ! Ja tak przynajmniej odbieram ten kolorek . Bardzo mi się podoba , nigdy nie miałam na ustach czegoś podobnego . Pomadka bardzo fajna ,aksamitna z witaminą E ! Czyli powinna nawilżać troszeczkę ale zobaczymy jak to z nią będzie :)








Jak widać wszystkie produkty są z Makeup revolution.  Bardzo lubię tą firmę i mam wiele innych kosmetyków  właśnie od nich :) 
Macie coś z MUR ? :)





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 BeautybyShatris , Blogger