21:38

Jak dbać o sztuczne rzęsy ?

Hejaaa !


Pogoda nie jest zachwycająca ale mimo to i tak mam dobry humor . Niestety trzeba uważać , jest bardzo ślisko . Mam nadzieje , że panująca grypa was nie dopadła :)


A dziś będzie o rzęsach !
Wiadomo jest chyba , że sztuczne rzęsy pięknie uwydatniają spojrzenie , podkreślają oczy i są świetnym dopełnieniem każdego make-up. Od tygodnia codziennie nosze rzęsy od Neicha i dziś wam trochę o nich opowiem .


Jak już zauważyłaś na  rynku jest dostępnych wiele firm oferujących sztuczne rzęsy na pasku lub kępkach . Ja zdecydowanie wole  te na pasku ! Jest przy nich  mniej zabawy a jednym ruchem  wszystko  jest gotowe . Przy kępkach sprawa nie co się  komplikuje i zajmuje to trochę więcej czasu .



Zaczniemy od początku czyli od dopasowania rzęs do kształtu oka ;) .

1. Na pomalowane już Oko przyłóż rzęsy ale bez kleju . Dokładnie je ulokuj i zobacz ile mniej więcej trzeba przyciąć .
2. Przycinaj je od końca czyli od zewnętrznego kącika .
3.   Rzęsy przyklejamy tak jak jest nam najwygodniej  . Jest to dość indywidualną sprawą ale mniej więcej od tej części zacznij .

Przyklejania rzęs.

1. Złap rzęsy pęsetą.( Uwierz , że to narzędzie ułatwi ci bardzo sprawę ) . Łapiemy w połowie tak aby dobrze było przykleić .
2. Dobrze trzymaj a między czasie rozprowadź klei po cieniutkim paseczku .
3. Odczekaj chwilkę aż klei trochę zaschnie . Jeśli będzie go za dużo lub będzie jeszcze za rzadki może przedostać się do oczu .
4.  Za pomocą pęsety przyklej rzęsy zbliżając je jak najbliżej linii twoich rzęs . Dociskaj na samym środku później kąciki . Dociskaj za pomocą pęsety lub specjalnego patyczka ;)

Ściąganie rzęs.

1. Nasącz dobrze wacik delikatnym płynem lub specjalnym remover'rem .
2. Przytrzymaj chwilę następnie bardzo delikatnie odklei któryś z kącików . Pamiętaj nic na siłę !! Po prostu poczekaj jeszcze chwilkę lub delikatnie pocieraj ruchem od prawej do lewej strony . Zawsze delikatnie .
3. Ściągnięte rzęsy przechowuj w oryginalnym pudełku .
4. Powstałą warstwę kleju na sztucznych rzęsach zostaw na parę chwil na waciku nasączonym płynem do makijażu . Później delikatnie odrywaj.

Uwierz , że przyklejania sztucznych rzęs jest naprawdę bardzo proste i łatwe . Szybko nabierzesz wprawy , nie martw się . Dobrze przyklejonych rzęs praktycznie nie czuć i czasami zapominam czy Je jeszcze mam  ;) .







Aby klej nie miał za dużej styczność z delikatną
skórą oczu pierwszy na powiece ląduje eyeliner w ten sposób i szybciej schodzi i jest bezpieczniej .
W taki oto sposób codziennie traktuje rzęsy od Neicha i jak widzisz to nic skomplikowanego a rzęsy są w dobrym stanie .






O rzęsach powiem więcej gdy będę miała ich więcej w kolekcji . Pojawi się w tedy post o charakterystyce rożnych rzęs z rożnych firm . ;)

Dzisiaj w temacie to tyle ! Mam nadzieję , ze przyda się się dzisiejszy mini "poradnik " . Powodzenia i miłego wieczoru ;)











12 komentarzy:

  1. Niedawno zakupiłam pierwsze sztuczne rzęsy, ale na razie nie do końca wychodzi mi ich klejenie. Ciągle odstają mi kąciki. Musze poćwiczyć , bo efekt piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci powodzenia i cierpliwości.
    Nie długo na pewno sie uda ! ;)
    Dziękuję , za odwiedziny ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na post o charakterystyce różnych rzęs, przyznam szczerze, że rzadko sięgam po sztuczne rzęsy ale ostatnimi czasy zastanawiam się nad ich kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę , że warto nawet gdy mamy je użyć raz w roku . Pięknie dopełnią każdy makijaż . :)
      Dziękuje za odwiedziny <3

      Usuń
  4. Ja dopiero zaczynam swoją przygodę ze sztucznymi rzęsami więc fajna instrukcja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasne , że się przyda ! super , że o tym napisałaś; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że się podoba ;)

      Byłam pewna , ze odpowiedź się dodała .. a jednak byłam w błędzie ;/

      Usuń
  6. Fajny efekt uzyskałaś na ostatnim zdjęciu :)
    Osobiście stosuję bardzo rzadko, a jak już to połówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;)
      Połówek jeszcze nie używałam ale może kiedys wpadną do kolekcji ;)

      Niestety odpowiedź się nie dodała tak jak myślałam . Byłam pewna , ze wszystko poszło tak jak powinno ;/

      Usuń
  7. Dostałam takie same rzęsy w pudełku od Shinybox. Dzięki tobie wiem jak dobrze je założyć i później zdjąć.

    malamii862.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ;)
      Na pewno zajrzę do Ciebie ;)

      Usuń

Copyright © 2016 BeautybyShatris , Blogger