18:00

Mała , różowa , elegancka - Po prostu świetna .

Witajcie !

Piękna wiosna zbliża się wielkimi krokami więc pora na parę   zmian ! :)
Na zdjęciu obok dwa tulipanki z bukietu walentynkowego <3  Niestety już długo nie pożyją ale jak dla mnie nadal są piękne .  Tulipany to moje ulubione kwiaty  , a wasze ? :)  \    

Wracając do postu :
Pierwszą zmianą była lampa do hybryd . Chciałam coś  mniejszego no i coś w czym nie będę musiała trzymać tak długo pazurków jak w przypadku lampki UV.  No więc  zamówiłam małą , różową lampkę Led od Semilac'a  9 w .

Urządzenie od razu skradło moje serce przez piękny kolor no i przez swoje rozmiary ! Jest idealna do zabrania ze sobą na wakacje bo jakoś nie widzi mi się targać lampę UV w walizce ...

Lampa jest nowością w sklepie internetowym Semilac  a jej koszt to 40 zł . Dość przystępna cena i jeśli porównany żywotność obu lamp to wygrywa Led  .



 Utwardzanie :

Jej czas utwardzania to 30 s i 60 s . Bazę spokojnie utwardzimy w 30 sekund ( cieniutką warstwę ) , top u mnie wymagał dodatkowego 30 sekundowego utwardzenia . Nie ma co się dziwić na ogół top jest bardziej gęsty niż baza . Jeśli chodzi  o kolory  , to utwardza też bardzo dobrze w 30 sekund  a muszę powiedzieć , że nie były to lakiery z semilac'a . Lampa raczej utwardza większość lakierów , więc bez obaw jeśli w Twojej kolekcji są mieszane marki .
Kciuk wymaga oddzielnego utwardzania , niestety cała dłoń się nie mieści . Ale lepiej w każdej lampie utwardzać go oddzielnie , to uniemożliwi spływanie lakieru na jeden bok .
Lampkę dobrze jest ustawić trochę pod skosem gdy utwardzamy   pazurki . Dzięki temu będziemy mieli pewność , że mały paluszek dobrze się utwardzi . Oczywiście pod czas utwardzania , lakiery chowamy jak najdalej aby światło nie dotarło do preparatów .

                                       Zawartość opakowania :
Do lampki jest dołączona instrukcja obsługi oraz  ładowarka .  Okrągłą końcówkę  musimy podłączyć do lampki . Pamiętaj , że jeśli kabel jest uszkodzony należy go wymienić na oryginalny . Lepiej zawsze poczekać na wymianę niż miała by się coś stać :) . Kabelek jest dość długi więc powinien wystarczyć .

Timer : 
Na lampce jest jeden przycisk . Gdy naciśniemy go jeden raz to timer ustawimy na 30 sekund , jeśli naciśniemy go dwa razy timer ustawimy na 60 sekund .
 Lampka jest bardzo prosta w obsłudze , więc na pewno nie będziesz mieć problemów .





Aby pokazać jak mała jest lampa porównałam jej wysokość z lakierem . I jak widzisz jest mniejsza. Jest bardzo leciutka i nie zabiera wiele miejsca . Wszędzie się  zmieść . A ja w końcu z dużego pudła będę mogła korzystać z mniejszego i o wiele wygodniejszego . Ta lampa jest nowością w sklepie Semilac'a i dostępna była tylko w zestawie . Dopiero od niedawna można ją kupić samodzielnie . Co mnie bardzo cieszy . Nie zamierzałam kupować całego zestawu skoro potrzebowałam tylko Lampy .
 
Mam nadzieję , że post wam się przyda , bo widziałam wiele pytań odnośnie tej właśnie Lampki . :)
Może ktoś z was już ją ma ? :)

4 komentarze:

  1. Ja narazie nie planuję kupna...Ale zapamiętam Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jej nie miałam, ponieważ słyszałam, ze bez zakrycia lampy słabiej utwardzają lakier ;)
    ale wygląda super ;))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 BeautybyShatris , Blogger