18:40

Paleta kolorowych korektorów- jak używać ?








Hej ! Hej !

Jak śledzicie mojego instagrama to już wicie dokładnie  o jakim produkcie mowa ! Jeśli nie to bardzo zapraszam Do śledzenia ;) .

Paletkę , którą posiadam kupiłam w sklepie e-toplook gdy była bardzo fajna zniżka więc kosztowała bardzo mało . Składa się z 8 kolorów , każdy z nich jest bardzo dobrze na pigmentowany i bardzo aksamitny w dotyku .  Jeśli mam być szczera to zależało mi tylko aby znaleźć jakiś fajny zielony kolor ale trafiła się cała paletka , bo czemu by nie wypróbować też innych kolorów  ? :)

 Nie byłam pewna barw jakie tu znalazłam ale szybko okazały się być bardzo fajne w użyciu . Przede wszystkim nie tworzą plam , nie podkreślają suchych skórek , nie zostawiają barwnika na skórze i nie są widoczne pod podkładem . Ich minusem jest to , że ich trwałość zależy od tego czym je przykryjemy . Ja przykryłam je kremem BB z Mur i z racji , że ma bardzo rzadką konsystencję to też produkt pod nim nie miał szans na dłuższą żywotność . Odniosłam wrażenie , że produkt bardziej zbite i gęstsze nie zrobiły by takiego problemu .
Wybrany kolor korektora należy nakładać mocno zbitym , płaskim pędzlem wklepując odrobinę produktu  w skórę :)  Taki pędzel będzie bardzo fajnie rozprowadzał kolor . U mnie sprawdza się ten z Mur :)


Kiedy używać korektorów tego typu?

Korektory powinny być używane na bardzo widoczne czerwone plamy  jak pęknięte naczyńka , bardzo wyraźne sińce pod oczami lub gdy  jacyś nie chciani goście pojawią się na naszej skórze .  Stosowane co dzień  mogą zapchać pory  . Ale świetnie sprawdzą się na jakieś ważne wyjścia czy sesje fotograficzne :)

Jaki kolor stosować jeśli .... 

Jeśli masz czerwone przebarwienia , popękane naczyńka lub czerwone krostki ( na które możesz nałożyć kosmetyk ) to  kolor zielony świetnie je zamaskuję . Pod podkładem nie widać ani koloru czerwonego ani zielonego . 

Jeśli masz widoczne sińce pod oczami to kolor  żółty lub brzoskwiniowego . U mnie druga barwa bardzo dobrze się sprawdziła .

Jeśli chcesz rozświetlić cerę to oczywiście kolor biały . U mnie ze srebrnymi drobinkami ( Baaardzo mi się spodobał ten kolor <3 )

Jeśli masz żółte przebarwienia to kolor fioletowy , bardzo ładnie zakryje i zneutralizuje .

Jeśli na twojej cerze pojawiają się zielone żyłki lub zasinienia o zielonej barwie to użył koloru różowego .

Resztę kolorów z paletek czyli brzoskwinki  możemy używać jak zwykle korektory .

Takie kolorowe korektory to bardzo fajny i przydatny kosmetyk , który tak na prawdę zawsze się sprawdzi . Przeważnie zawsze mają dobre krycie a na rynku mamy dostęp do różnych kompozycji większych i mniejszych . Lecz trzeba bardzo uważać na ich skład  . Nie które kosmetyki tego typu  mają w sobie substancje,  które znajdujemy w farbach do włosów . Producenci w ten sposób chcą zwiększyć krycie produktu . Niestety nie liczą się z tym , że może to wywołać reakcje alergiczne ...

Czy warto kupić tę z Makeup Revolution ?

Myślę , że tak jeśli potrzebujecie takiej ilości kolorów.  Paletka bardzo dobrze wykonana a opakowanie jest bardzo solidne( i raczej tego już nie zniszczę :) ) Kolory przyjemnie się rozciera jeśli miałabym je ocenić to na pewno dostały by mocną 8/10 .


Używacie takich paletek ? :)




6 komentarzy:

  1. Fajna paletka z pięknymi kolorkami :) Zbliża się wiosną, więc muszę zacząć się rozglądać za takową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletka bardzo fajne skomponowana i przydatna :)

      Usuń
  2. Nigdy nie użwałam paletek tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam . Z takimi korektorami nic nas nie zaskoczy :)

      Usuń
  3. Bardzo przydatny wpis teraz mogę zacząć się rozglądać za paletką :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 BeautybyShatris , Blogger