18:18

Ratunek dla moich włosów .



Hej kochani !

Jestem pod ogromnym  wrażeniem jak bardzo stan moich włosów, a dokładniej końcówek ,się poprawił .  Odstawiłam na jakiś czas maski do włosów bo nie widziałam żadnych dobrych efektów . Włosy były przesuszone , po rozdwajane i ogólnie wyglądały tragicznie .  Teraz nawet widzę ich wzrost . W mojej akcji ratunkowej jest jasne , że nie ograniczyłam się tylko do tego produktu . Używałam wcierki z Jantar i delikatnych , ziołowych szamponów  totalnie eliminując balsamy czy maski .

Dlaczego dzisiaj mówię tylko o jednym produkcie i tak jakby przypisuje mu wszystkie zasługi ? 

Dlatego , że w tak krótkim czasie tylko po nim wyraźnie zauważyłam poprawę. I faktycznie spełniał każdą obietnicę , którą zamieścił producent w opisie.

Włosy faktycznie były miękkie , gładkie i wyglądały zdrowo mimo tak złej kondycji . A już teraz mogę powiedzieć , że odbudowuje je od środka.

Eliksir wzmocnił działanie wszystkich innych produktów , które nakładałam na włosy . A między innymi używałam ziołowych , delikatnych szamponów np Banii Agafii , jednorazowo zaaplikowałam oliwę z oliwek na włosy , używałam odżywki Jantar i innych olejków.

Wszystkie tę produkty pomogły mi odbudować włosy ale mimo tego , że już wcześniej  latach ich używałam to tak szybko efektów nie widziałam i nie były one tak zauważalne

Ogólnie uważam , że w dużej części maski , których używałam źle wpływały na kondycje moich włosów i uniemożliwiały regeneracje i działanie innych produktów.



Jak aplikować Eliksir od Schwarzkopf ? 

To bardzo proste , można go aplikować na wilgotne włosy lub suche .
Ja zawsze po myciu parę razy aplikuje go na włosy . Nie używając masek i innych balsamów , moje włosy były by już totalną katastrofą . Pojawiły by się kołtuny , były by suche i bez objętości . Po tej odżywce  łatwo się je rozczesuję  i wyglądają całkiem dobrze.
 
W ciągu dnia aplikowałam go przed wyjście i na noc  . Starałam się go używać dosyć często ale bez przesady :)
 Eliksir ma przepiękny delikatny zapach Bardzo kobiecy .
Produktu nie trzeba spłukiwać i myślę , że przez to bardzo przypadnie niektórym do gustu .

Produktów Z Gliss Kur nigdy za bardzo nie lubiłam i jakoś nie zamierzałam ich kupować ale ten spray to zdecydowanie coś co warto wypróbować .





Jak widać nie jest to ogromna buteleczka bo mieści tylko 100 ml i idealnie sprawdzi się w podróży . Przed zaaplikowaniem koniecznie trzeba wstrząsnąć bo niestety po jakimś czasie zobaczymy rozwarstwienie lejku od innego płynu . Na zdjęciach preparat już jest wstrząśnięty .

Na początku bardzo nie wierzyłam w ten produkt i czułam , że mi nie pomoże . Jednak bardzo się myliłam . Zawdzięczam mu bardzo dużo bo czasami ciężko jest odżywić rozjaśniane włosy . :))

Słowo eliksir zawsze kojarzy mi się z cieczą o żółtej barwie tak i ten produkt ma właśnie taki kolor . :)
 Jak na  razie produktu używałam ponad dwa tygodnie . Dość szybko oceniłam produkt lecz jestem bardzo zaskoczona siłą preparatu :)
Oczywiście pojawi się wzmianka po dłuższym stosowaniu . 
Używał ktoś z was tego produktu ? Albo macie inne godne polecenia ? :)

Miłego wieczoru .

1 komentarz:

Copyright © 2016 BeautybyShatris , Blogger