19:03

Winter Spa by Shinybox

Cześć !

W końcu długo wyczekiwane pudełeczko do mnie dotarło . Pierwsza nowość jaka wkroczyła do Shinybox'a to nowe zabezpieczenie . Świetny pomysł bo przesyłka przychodzi w lepszym stanie i nadaje się do dalszego przechowywania . Ale i tak moje było lekko uszkodzone .
Bądźcie na bieżąco na moim instagramię , tam będą się pojawiać zapowiedzi oraz , krótkie opinie o różnych produktach . Przypominam również o trwającym rozdaniu . Zapraszam na Lifebyshatris.blog :)


Co znalazłam w Lutowej edycji ? Same perełki !

1. Elfa Pharm Peeling do ciała ze śluzu ślimaka Vis Plantis ( koszt 14,99 PLN)

Muszę przyznać , że Shiny akurat w tym miesiącu trafił z mixami w dziesiątkę . Dostałam tę , które najbardziej chciałam . Nie mam pojęcia jak oni to robią :)

Trafił mi się peeling , który ma za zadanie nawilżyć  i bardzo się cieszę . Bo jak wiecie stawiam głównie na nawilżenie i regenerację . Producent obiecuję : gładką , świeżą , miękką i rozświetloną skórę . Produkt ma odblokowywać pory i dzięki temu nie powstaną żadnego rodzaju niedoskonałości czy zaskórniki . Jak będzie to się okaże :)    Jest to produkt pełnowymiarowy .

2. Il salone Milano Maska do włosów ( koszt 29.99 PLN )

 Ma ona za zadanie utrzymać jak najdłużej głęboki i intensywny kolor farbowanych włosów . Zawiera ekstrakt z ryżu dzięki , któremu nasze włosy będą miękkie i nawilżone . Bardzo jestem ciekawa tego produktu i tego jak zadziała na moje włosy .  Jest to produkt pełnowymiarowy .   . Będzie sporo testowania . :)


3. Delia Cosmetics musujące kulki do kąpieli stóp ( koszt 7,60 PLN)

Takiego produktu nigdy nie miałam i szczerze mówiąc mam mieszane uczucia co do niego . Producent piszę , że kąpiel pozostawi nam uczucie odświeżonych , oczyszczonych i nawilżonych stóp .  Jest to produkt pełnowymiarowy i zawiera 12 kulek .


4 , Mama's krem przeciw rozstępom ( koszt 34,90 PLN )

Produktu nie przetestuje , bo niestety nie mam jak ale świetnie się sprawdzi nie tylko u kobiet po ciąży ale też u dziewczyn , które sporo schudły . Bo jeśli dobrze się przyjrzycie to na pewno zauważycie małe rozstępy  na skórze . Krem ma intensywnie pielęgnować  , zapobiegać  powstawaniu rozstępów  jak nasilaniu się już powstałych .   Zawiera on w sobie aktywator młodego kolagenu , stymuluje młode komórki skóry . Poprawia elastyczność i strukturę :)

5 . Oceanic AA Nowość ( koszt 6 PLN , SZT.)

Maseczki , to co ja lubię najbardziej :)  W pudełku dostałam dwie : węglową , która dogłębnie oczyszcza skórę,  przywraca blask . Maseczka jest przeznaczona do skóry tłustej / trądzikowej . Niestety ani tłustej ani trądzikowej nie mam , więc nie wiem jak się sprawdzi .
Kremowa maska ma zapewnić domowe spa i tu już dla każdego rodzaju skóry , więc będę mogła wam przybliżyć jak działa i jakie są jej efekty a ma ona : chronić skórę przed utratą wody , uelastycznić oraz  odżywi skórę . W składzie znajdziemy masła Cupuacu i Shea .



6 . Elfa Pharm  żel pod prysznic Green Pharmacy ( koszt 8,99 PLN)

Żel ma bardzo delikatny ładny zapach . W składzie znajdziemy masło Shea i zieloną kawę więc ma za zadanie odżywić , nawilżyć a także pobudzić skórę . Producent piszę , że żel jest bardzo łagodny , ma zapewnić ochronę dzięki neutralnemu PH , nie zawiera silikonów i parebenów więc produkt bardzo dobry ! :)
Oczywiście pełno wymiarowy  .

7 . Pixie Cosmetics ( koszt 48.00 PLN )

 Korektor pod oczy który trafił mi się w kolorze  Sweet Almond , który przypomina barwą brzoskwinkę . Jest to wyjątkowy produkt bo ma za zadanie kamuflować i rozjaśniać przebarwienia skóry , utrwalić makijaż oczu . Korektor posiada naturalne składniki które nawilżają okolice oczu . Korektor od razu pójdzie pod lupę . Jestem ciekawa czy spełni się w roli i czy pozostawi skórę nawilżoną tak jak obiecuję :)


8 Kosmetyczna niespodzianka

Była to zimowa pomadka ochronna do ust od Faramona . Trochę spóźniona ale no cóż ważne , że jest . Tak jak poprzednicy z tej edycji zimowej ma chronić usta przed zimnem i je nawilżyć . Shiny w tym miesiącu zaszalał i dodał upominki od siebie w postaci Herbatki i ciasteczka . Bardzo fajny pomysł i smakowity . :)




Przy okazji pokaże wam co udało mi się wygrać w konkursie organizowanym przez Shinybox , co prawda była to nagroda pocieszenia ale bardzo trafiona  . 
A czy wy już zamówiłyście swoje pudełko od Shiny ? :)












2 komentarze:

  1. Ja jeszcze nigdy pudełek nie zamawiałam ale mam taki zamiar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam , można znaleźć bardzo fajne produkty ;)

      Usuń

Copyright © 2016 BeautybyShatris , Blogger