16:41

Makeup Revolution brush

Hej , Hej :)

W lutym pojawiła się haul z internetowej drogerii ,  jeśli macie ochotę przeczytać notkę to zapraszam tu .  Postanowiłam w tedy zaopatrzyć  się w pędzle, niestety dużego wyboru nie było bo drogeria dopiero się rozwija ale w oko wpadły mi 3 pędzelki : do cieni , korektora i do podkładu . I postanowiłam , że podzielę się z wami moją opinią o tych produktach .
Jeśli któryś wpadnie wam w oko to spokojnie możecie je znaleźć na stronce Cocolita.pl . Nie polecałabym zakupu w tej drogerii , którą wybrałam ja . Za drugim razem zamówienie szło bardzo długo a kontakt  był nie możliwy  po prostu żadnej odpowiedzi na maile związane z przesyłką. Dlatego zawsze starajcie się zmawiać z zaufanych drogerii .
A teraz przejdźmy do tematu :) 


Zacznijmy może od tego który najmniej mi przydał do gustu . Zapraszam dalej ! :)

Pędzel do podkładu F103

Pędzel bardzo mięciutki , przyjemny w dotyku . Przez to ,że jest słabo zbity bardzo dobrze i dokładnie da się go umyć jednak ...Jak dla mnie jest za mały i ma za małe zbicie .. Rozprowadzenie różnych podkładów było nie przyjemne ( krem bb i żelowy podkład ) . Pędzel rozmazywał  , robił brzydkie smugi .. Miałam wrażenie , że to za dużo jak dla niego i absolutnie nie jest  przeznaczony do podkładu . Jeśli chodzi o róż , bronzer czy puder to wydaje mi się być nadal za mały jednak na pewno lepiej się sprawdza w tej roli . Nie poleciłabym tego pędzla czy do użycia podkładu czy do sypkich produktów bo wystarczy dołożyć nie wielka sumę i mamy na prawdę porządny pędzel z innej firmy .


Pędzel do korektora F102


Ten pędzel spisuje się bardzo dobrze jest precyzyjny i bardzo dobrze zbity . Ma płaski kształt dzięki czemu możemy szybko i łatwo dotrzeć do każdego miejsca . Na przykład fajnie się sprawdzi jeśli lubicie podkreślać kształt  brwi . Jest dość twardy jednak nadal bardzo miły i przyjemny w użyciu .
Niestety ma swoje wady ... jest tak bardzo zbity , że ciężko go domyć i trzeba dłużej przy nim postać , mydlić i sprawdzać czy aby na pewno ładnie wszystko zeszło . Pamiętajcie , że  mycie pędzli jest bardzo ważne bo główną  przyczyną niedoskonałości na twarzy są  makijaże zrobione brudnymi pędzlami , które stały się siedliskiem bakterii . A przecież chcemy mieć ładną i czystą buzie . :)




Pędzel do blendowania cieni E103


Mogę spokojnie powiedzieć , że jest to moja miłość od pierwszego użycia . Pięknie i szybko blenduje cienie bez rozmazywania czy robienia plam .Oddaje cały cień naprany na pędzelek a dzięki temu kolory są bardziej intensywne . W dotyku jest bardzo przyjemny , mięciutki . Nie jest on zbitym , bardziej luźny i bardzo łatwo go umyć . Nie ma problemu z wypadającymi włoskami .
Jak dla mnie bardzo dobry pędzel za nie wielkie pieniądze .




Muszę tez dodać , że pędzle wyglądają naprawdę ładnie i elegancko , wydają się być też dość solidne .  Z żadnego jak na razie nie wypadło włosie ale mam je trochę krótko aby stwierdzić czy tak nie będzie . Logo i numerek pędzla niestety ściera się z niego więc po jakimś czasie dużo stracą na uroku .
Pędzle wypadły całkiem dobrze oprócz tego do podkładu ale mam nadzieje , że znajdę dla niego jakieś zastosowanie :)












20 komentarzy:

  1. Muszę kupić nowy pędzel do różu, bo z obecnego wychodzi włosie... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzelków z MuR nigdy nie miałam, ale bardzo fajnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , trzeba przyznać że ss bardzo ładne ;)

      Usuń
  3. Lubię MUR i może bym się skusiła na jeden pędzel do przetestowania. Wolę się nie rzucać na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki pędzel do blendowania by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest Wart uwagi i mogę spokojnie polecić ;)

      Usuń
  5. Mimo wszystko sprawdziłabym ten do korektora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to świetnie się spisuje w swojej roli :)

      Usuń
  6. Pędzelek do blendowania by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że były trudności w zamówieniu.
    Świetne nowości. Oby Ci długo służyły te pędzelki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja muszę kupić nie tyle pędzel co bronzer;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę ci polecić z Kobo ;) sa na prawdę porządne ;)

      Usuń
  9. Chyba jestem jedną z nielicznych osób które nie korzystają z pędzli.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi ;)
      Ale było by nudno gdybyśmy byli wszyscy tacy sami ;)

      Usuń
  10. Bardzo lubię produkty MUR. Mam jeden dwustronny pędzelek, który był dołączony do palety. Jest zaskakująco dobry :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 BeautybyShatris , Blogger