18:00

Makeup Revoultion - Iconic 1 eyeshadow palette



Hej kochane ,

Muszę przyznać , że wiosna daje mi nie źle w kość , raczej nie kojarzy mi się z czymś przyjemnym  a z chusteczkami i okropnym bólem głowy . . Niestety mam uczulenie na pyłki roślin  a więc preferuje zostać w domu jednak nie ma takiej możliwości . Na dodatek pogoda zostawia wiele do życzenia :(

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dziś pokaże wam piękną paletkę Mur Iconic 1 . Mam ją od Świąt Bożego Narodzenia i muszę przyznać , że się polubiłyśmy . Zapraszam dalej :)

Zacznę od opakowania w  którym niestety brakuje mi lusterka , nie wiem dla czego ale bardzo lubię paletki z takim wyposażeniem , którego  niestety tutaj brak . Jednak to moje upodobanie i może ktoś z was właśnie za to polubi te paletki ? :)
Opakowanie ma bardzo fajne okienko w którym widzimy wszystkie kolory " na żywo " a nie na kartonowym opakowaniu lub na ekranie telefony , więc dokładnie możemy się przypatrzeć każdemu z kolorów :) 
Paletka jest wykonana z dość porządnego plastiku ale spodziewam się , że przy jakimś upadku i tak pęknie jak to zazwyczaj bywa .
W środku oprócz cieni mamy pacynkę i muszę przyznać , że kolory są bardziej intensywne jeśli je nią aplikujemy .

No to teraz chyba najlepsza część czyli cienie ! :)

 Paletka ma 12 cieni od bardzo jasnego perłowego aż po ciemny grafit.
Przeważają tu cienie z delikatnym perłowym połyskiem , które na oku dają bardzo fajny efekt . Na pewno nie jest to paleta matów ponieważ zawiera tylko dwa takie cienie i to na dodatek w bardzo podobnych odcieniach i to duży  minus .
Jest to paletka ciepłych kolorów i możemy  stworzymy nią wiele makijaży czy ciemne smoky czy bardzo delikatny dzienny makijaż .
Jednak zawsze w tym wykończeniu perłowym .
Pigmentacja cieni to mocne 7 /10 . Na dłoni wyglądają bardzo fajne i intensywnie jednak nie są już tak na pigmentowane  jeśli są nabrane pędzlem i nałożone na powiekę .  Nie mam pojęcia dlaczego tak jest . A może po prostu ja mam za duże wymagania od nich jeśli chodzi o intensywność kolorów .
Jeśli chodzi o osypywanie się tych cieni , to jest na prawdę  nie wielkie i nie wszystkie cienie się osypują .
 Jeśli miałabym ocenić samą paletkę to dałabym jej 9/10 . W swojej gamie ma bardzo piękne kolory takie jak :  perłowe złoto ( 3 od dołu na zdjęciu obok ) , brudny perłowy róż z lekkimi tonami w kolorze brązowym  ( 5 kolor od góry obok ) oprócz tych to  bardzo podobają mi się połyskujące brązy .
Oczywiście nie jest to paletka , która skradnie serce każdej osoby jednak myślę , że jest godna uwagi przez dość ciekawe perłowe kolory . Po za tym jest w dość przystępnej cenie (20 złotych) . Wybór paletek jest na prawdę ogromny i nie sposób nie znaleźć coś dla siebie :)
Jak za tą cenę to mamy porządny produkt  , który sprawdzi się jeśli ktoś zaczyna dopiero z makijażem . Musze dodać , że cienie bardzo łatwo się blędują i tworzą ładne przejścia ;)

Tutaj macie cienie z bliska :) Oczywiście trochę się pylą przy zbieraniu na pędzelek i za każdym razem trzeba czyścić :)

Miłego wieczoru xoxo !





15 komentarzy:

  1. Such a beautiful palette! The colours are delightful!

    Experiências e Constatações >> New post

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory idealne do codziennego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolorki, przydałaby mi się taka... Muszę się rozejrzeć, jak ręka wróci do władu, bo na razie nici z makijażu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można na nie polować na Cocolicie albo na Kosmetyki z Ameryki akurat u nich były kiedyś w promocji za 13 zł :)
      Szybkiego powrotu do zdrowia :)

      Usuń
  4. To jedna z pierwszych palet jakie sobie zakupiłam. Pamiętam, że razem z przyjaciółką polowałyśmy na nie w jednym ze sklepów internetowych, który teraz cieszy się wielką popularnością. Świetna paletka za dobrą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam nic z tej marki. Kolory cieni są w moim guście. Szkoda, że z pigmentacją jest nieco gorzej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama jestem posiadaczka Iconic 2, biorąc pod uwagę cenę wypada korzystnie. Fajnie sie sprawdza do codziennego makijażu :)

    Zapraszam na mojego bloga: https://coloursof-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tę paletkę, można wykonać nimi makijaż zarówno dzienny jak i wieczorowy ;-) Dobry produkt, po przyzwoitej cenie ;-)

    http://moja-prowincja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 BeautybyShatris , Blogger