17:43

Olejek różany z Bielendy bublem ?

Hej dziewczyny ! 

Jak w tytule widzicie dzisiaj będzie o kosmetyku z Bielendy . Zwróciłam na niego uwagę po przez bardzo wiele pozytywnych recenzji , był wszędzie zachwalany tak samo jak bazy pod makijaż tej samej marki , więc skoro jest taki super to czemu by nie spróbować.. . ale czy na prawdę warty jest aż samych pochwał ? Dowiecie się niżej , zapraszam . 


Co to za produkt?



"Preparat w formie lekkiego HYDROFILNEGO olejku przeznaczonego do oczyszczania i mycia delikatnej i wrażliwej twarzy. Zawiera niezwykle efektywne połączenie łagodnych substancji myjących , szlachetnego olejku z owoców róży , nawilżającego kwasu hialuronowego oraz antyoksydacyjnego kompleksu witamin C+E"

Formuła jak najbardziej na tak . Na początku byłam zaskoczona bo takiego kosmetyku w życiu nie widziałam i robi fajne wrażenie . Olejek jest dość gęsty i wystarczy kropelka wody aby zaczęło się wszystko ładnie pienić . Ale ostrożnie aby do środka kosmetyku nic wodnistego się nie dostało . 

Jakie ma działanie ? 


" ... O działaniu przeciwstarzeniowym i chroniącym przed negatywnym skutkiem zanieczyszczeń środowiskowych (..) skutecznie rozpuszcza wszelkie zanieczyszczenia podatne na działanie tłuszczu i wody : zmywa makijaż , upłynnia sebum , oczyszcza skórę (..) odświeża ja . Olejek daje efekt satynowej miękkości i wygładzenia , nie obciąża skory , nie ściąga naskórka , nie wysusza go (..) Produkt nie zawiera SLS i SLES"

Faktycznie skóra jest wygładzona i  mięciutka ale nie na długo . U mnie produkt powoduję uczulenie w postaci swędzącej skóry . Ale niestety muszę go wymęczyć . .. Nie sprawdzałam czy zmywa makijaż jednak ja do oczu bym go nie pchała , co do twarzy może się fajnie spisywać . 
Kosmetyku obecnie używam jeśli chce odświeżyć buzie na noc w bardzo malutkiej ilości . 
Po takiej ilości nie mam z nim problemu ale też nic nie robi na twarzy oprócz odświeżenia  . 
Niestety kosmetyk ten może zapychać , więc radzę być ostrożnym i nie używać go za często .  

Jeśli chodzi o opakowanie to jest jak najbardziej  trafione w dziesiątkę . Piękna różowo-złota buteleczka z pompką. Etykietka też pierwsza klasa , ma motyw róż oraz logo w złotym kolorze .. No Bielenda bardzo się postarała jeśli chodzi o wygląd i dobrze bo to pierwsze co się rzuca w oczy . 

Podsumowując kosmetyk nie warty uwagi jeśli macie wrażliwą  lub skłonna do alergii skórę . Do mnie na pewno więcej nie trafi ... zużyć ten produkt to będzie męka  bo niestety trudno  się zmywa no i to okropne swędzenie ...   Ale  nie jest on taki zły bo jak zawsze mówię,  każdy jest inny i u kogoś będzie się sprawdzał , więc warto go sobie wypróbować np u koleżanki . 

Używałyście tego olejku ? Koniecznie dajcie znać ! :)



10 komentarzy:

  1. Miałam wiele miesięcy temu inny olejek tej marki i go polubiłam. Używałam go do demakijażu i nieźle się spisywał. Na pewno mi nie szkodził. Szkoda, że u Ciebie pojawiło się uczulenie :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też szkoda bo byłam pewna, ze go fajny kosmetyk ;(

      Usuń
  2. To teraz się zastanawiam czy warto go kupić czy nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko określi jak się zachowa u innych . Jednak akurat tego produktu nie polecę ;)

      Usuń
  3. Mam serum z tej serii i jestem bardzo zadowolona, jednak o tym olejku słyszałam już kilka niezbyt pochlebnych opinii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także słyszałam negatywy jednak więcej było pochlebnych opini ;/

      Usuń
  4. Mam właśnie cerę wrażliwą, więc raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jest taki super jakim go piszą ;(

      Usuń
  5. Miałam sobie kiedyś kupić ten produkt, ale teraz sama nie wiem :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 BeautybyShatris , Blogger