17:15

Antyoksydacyjny balsam z Ziaji

Witajcie ,

W końcu nadeszły piękne i słoneczne dni więc coraz chętniej wyciągamy z szafy nasze sukienki , spódnice czy inne lekkie ubrania . Ale czy nasza skóra jest gotowa do odsłonięcia ?
Po zimie jak i jej trakcie nasza skóra potrzebuje dużo kremów i balsamów , które je odżywią i wygładzą .  Nie każda z nas lubi czekać aż balsam się wchłonie  i uważa ten proces za nie przyjemy a co za tym idzie powtarzamy go baaardzo rzadko . Ale o skórę musimy dbać cały czas bez wyjątku .
Dla ułatwienia codziennej pielęgnacji  producenci już od dawna wypuścili na rynek balsamy pod przyrznic  ..
( Do bloga została dodana opcja obserwacji , niestety z mojej winy nie mogliście go dodać . Troszkę się zagubił w szablonie . Na szczęście mieliście opcję obserwacji w google jednak też możecie bezpośrednio obserwować bloga do czego serdecznie zapraszam ) :)

Jak w tytule widzicie dziś zrecenzuję wam kosmetyk z Ziaji , zapraszam dalej :)


Antyoksydacja to proces czyszczenia organizmu jak i równoważenia szkodliwych działań  w naturalnym procesie utleniania który  zachodzi  w organizmie .


Należę do osób , które nie lubią czekać na całkowite wyschnięcie balsamu czy kremu więc będąc w drogerii stwierdziłam , ze poszukam  balsamu pod prysznic . Bardzo wiele słyszałam w tedy o produktach z Nivei o takim przeznaczeniu jednak nie wiem czemu ale mnie nie przekonuję .
Padło na firmę Ziaja , która wypuściła wiele fajnych produktów .

Antyoksydacja  jagody acai  -  jest to nawilżające mydło z balsamem pod prysznic lub do kąpieli . Produkt przeznaczony dla skóry zmęczonej wrażliwej jak i pozbawionej blasku .

Zacznę może od zapachu bo dla mnie jest to bardzo ważna kwestia od której zależy czy kosmetyk przejdzie do fazy testowania . Mimo tego , że nie jestem fanką cytrusowych zapachów to ten wyjątkowo przypadł mi do gustu tym bardziej , że jak to zazwyczaj bywa nie utrzymuje się na skórze długo.
Opakowanie jest poręczne bardzo klasyczne , zwyczajne w kolorze jagód . Fajne nawiązanie .

Jakie ma działanie ?

Bardzo przyjemne , mydło z domieszką balsamu ma konsystencję średnio gęstą  ale jest wydajny tak jak producent napisał na etykiecie . Nie chciało mi się za bardzo w to wierzyć ale tak jest . Aby produkt fajnie się pienił wystarczy nie wielka ilość . Jest bardzo delikatny w użytku u mnie na całe szczęście nie wystąpiło żadne uczulenie czy podrażnienie . Uczucie delikatnej , nawilżonej , zdrowej i gładkiej uzyskujemy już po pierwszej aplikacji .. Zazwyczaj zwykłe balsamy aż tak nie odżywiają skóry jednak ten robi to szybko i przyjemnie . A co najlepsze , to nie musimy czekać , wystarczy spłukać  i gotowe .  Przy okazji jest to fajny produkt myjący takie 2w1 :)



 SKŁAD

Na pewno wiele  z was będzie ciekawych składu . Muszę przyznać , że na tle innych produktów ten wypada całkiem dobrze ma tylko jeden komedogenny składnik który jest konserwantem . Wiec skład nie groźny .
Ziaja wzbogaciła swój produkt także ekstraktem z Jagód acai , które mają działanie  odświeżające koloryt skóry , antyoksydacyjne oraz  poprawia mikro krążenie .

Na podsumowanie dodam , że z produktem bardzo się polubiliśmy mam go już dość długo a jego zużycie jest nie wielkie . Cena sprzyja w zakupie tego produktu jeszcze jak trafimy na promocję to możemy go złapać za 8 zł. Działanie też ma świetne bo skóra jest natychmiast mięciutka i aż chce się ją pokazać a nie zakrywać pod kurtkami czy  swetrami .  Przy okazji nadejścia wiosny będzie to też ciekawy produkt do do oczyszczenia organizmu .


Miłego dnia :)


19 komentarzy:

  1. Mam z tej serii żel micelarny z peelingiem i serum, oba produkty świetnie się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię produkty Ziaji, wiele osób jednak na nie narzeka.
    Jestem ciekawa jakby się sprawdził u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod tym względem jesteśmy podobne ;)
      warto spróbować zwłaszcza , ze cena sprzyja jak i To , ze nic złego nie wyrzadzi ;)

      Usuń
  3. Produkty Ziaji są świetne, muszę spróbować tego balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego balsami ale mam sporo produktów od tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię Ziaje i jak na razie mnie nie zawodzi :)

      Usuń
  5. Ostatnio głośno o produktach z tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zwłaszcza że Ziaja teraz szaleje i wypuszcza dużo fajnych produktów :)

      Usuń
  6. Z każdym kolejnym wpisem, jestem coraz bardziej zachwycona Twoim blogiem <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. akurat tego balsamu nie miałam, ale ogólnie jestem zżyta z ziają :D często efekty nie są do końca prawidłowe, ale w ramach nawilżenia sprawdza się ok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to juz bywa z kosmetykami nie zawsze sprawdzają się w głównym ich zamierzeniu ale w tym przypadku efekt jest mega :)

      Usuń
  8. Produkty z ziaji mnie jeszcze nie zawiodły, może spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie także , ze spokojną głową polecam :)

      Usuń
  9. Miałam kiedyś fazę na produkty z Ziaji, ale na razie mi przeszło, stosuję olejek w spray'u z firmy Soraya, bo szybciej się wchłania niż balsamy :p ot dobre dla niecierpliwych i leniwych ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli poprawia mikrokrążenie, chce go! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam kilka produktów do twarzy z tej serii i jestem zadowolona. Mydło pewnie też kiedyś wypróbuję :)
    * nie robi się odstępów między wyrazem a znakiem interpunkcyjnym.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 BeautybyShatris , Blogger