17:51

Idealny peeling na wiosne | Vis Plantis



Hej dziewczyny ,

Jak pamiętacie w  zimowym pudełeczku Shinybox'a otrzymałam peeling nawilżający od Vis Plantis  i koniecznie chce wam dziś o nim powiedzieć parę słów, bo udało mi się już go trochę czasu po testować  . Myślę, że jest to idealny produkt z którym zadbamy o nasze ciało na wiosnę .  :)

Skład i działanie

Zaczniemy od składu bo to głownie on w tym produkcie jest najważniejszy .
W kosmetyku doszukamy się m.in.  : śluzu ślimaka , ekstrakty z maliny morszczki i magnolii , olej macadamia , masło shea , gliceryna . Substancje ścierające wytworzone zostały z pulpy drzewnej .
Skład jest bardzo ekologiczny i bezpieczny bo przecież nie bez powodu dostał nagrodę GREEN INGREDIENT AWARD  w 2015 roku .

Kosmetyk ma pielęgnować , głęboko nawilżać , oczyszczać przywrócić elastyczność i sprężystość naszej skórze a także chronić młodość skóry . To wszystko dzięki naturalnym składnikom .
A jak jest naprawdę ?


Moja opinia  

 Peeling ma w sobie delikatne drobinki , które nie są  za "ostre" co jest ogromnym plusem , bo nie raz spotkałam się z kosmetykiem , który nie był przyjemny w używaniu . Producent zaleca aby masować ciało przez 5 -10 minut , jest to długi czas ale dla efektów absolutnie warto. Skóra jest bardzo przyjemna w dotyku , gładka  i gotowa na kolejny produkt czyli  olejek lub  balsam . Jak na produkt , który kosztuje zaledwie 15 złoty , działa rewelacyjne bo bardzo dobrze oczyszcza i otwiera pory  . Przypadnie wam do gustu tym bardziej , że ma w sobie śluz ślimaka , który powoli zostaje doceniony w pielęgnacji .




 Efekty widać już za pierwszym użyciem , zresztą ciężko aby po peelingu nie było żadnych efektów . Kolejnym atutem kosmetyku jest jego kremowa , delikatna konsystencja , która szybko się wchłania pozostawiając drobinki do "masażu " . Stosowanie kosmetyku pomaga w oczyszczeniu skóry i zapobiega powstaniu niedoskonałości czy zaskórników więc jeśli macie z tym problem to warto wypróbować .  Czasami zdarzało mi się go użyć na twarzy i za każdym razem była dobrze oczyszczona i bardzo przyjemna więc i tu się sprawdza .
Zapach jest neutralny  , pewnie wiele osób się spodziewa , że będzie śmierdzieć jednak nie i tu kolejny plus bo jest to bardzo delikatny zapach prawie nie wyczuwalny . 

Jak na moje oko to produkt jest wydajny bo używając go 2-3 razy tygodniowo zużycie wynosi coś koło 1/3 . Nie miałam potrzeby nakładanie dużej ilość aby dobrze speelingować ciało  . Jestem zachwycona tym produktem i cieszę się , że mogłam go wypróbować bo inaczej pewnie bym go nie kupiła  a teraz wiem ,ze na pewno zostanie ze mną na dłużej.  

Wad tego kosmetyku nie widzę  a to dziwne bo zawsze jakieś są  choć może to wyjątek ? .. :)

Koniecznie dajcie znać czy znacie ten produkt i jak sprawdził się u was :) 

19 komentarzy:

  1. Możliwe, że bym kupiła :D Ciekawy produkt :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi bardzo kusząco :D Akurat peeling mi się skończył

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt. Cena również kusząca ;) Może wypróbuję ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno to fajna opcja na wiosnę aby odzywic trochę skórę ;)

      Usuń
  4. Przekonał mnie składnikiem śluzu ślimaka 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma bardzo dobry i naturalny skład a ślimak to największy atut ;)

      Usuń
  5. Nie miałam, ale kiedyś chętnie sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tej marki znam tylko krem do rąk ze śluzem ślimaka i go lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o nim słyszałam i mam nadzieje , że wypróbuje :)

      Usuń
  7. czytam już kolejną opinię tym produkcie - do tej pory pozytywne. Mam ich dwa produkty, ale jeszcze nie testowałam
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak się sprawdzi u ciebie :)

      Usuń
  8. Używam balsamu nawilżającego tej marki i jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 BeautybyShatris , Blogger