16:03

Pattern on the Red nail

Hej ,

Dziś przychodzę do was z bardzo luźnym tematem hybryd i z moją stylizacją  , która jest najprostszą stylizacją na świecie .  Czego użyłam i jak zrobiłam wzorek dowiecie się nieco niżej :)

 Mój początkowy plan na pazurki był całkiem inny jednak kobieta zmienną jest i wyszło coś takiego . Kolorem bazowym miała być czerwona hybryda jednak dodatkiem miał być złoty łuk przy wale paznokcia . W ostatniej chwili zdecydowałam się na właśnie taki wzorek , który był całkowicie spontaniczny i nie przetestowany wcześniej .
Nie wiem jak wam ale mi ta stylizacja mocno kojarzy się z Japonią a dokładniej z Kimonem noszonym przez Japończyków .  Możliwe , że duży wpływ ma na to kolor jak i wzorek w stylu gałązki , w sumie dość wiosenny look gdyby nie czerwień  która jak dla mnie z wiosna nie ma nic wspólnego :)




Do wykonania manicure użyłam dwóch firm Semilaca i EM- nail . Jak dla mnie bazą hybrydy zawsze musi być sprawdzony a przede wszystkim dobry lakier  bo właściwie to on robi całą robotę  no i oczywiście dobry top . Równie dobrze mogłabym użyć top z Pierre Rene jednak gdy mam możliwość nie przecierania go to wybieram Top no wipe z Semilaca jest to po prostu szybsze i wygodniejsze :)
O  topie z Pierre Rene pisałam już tu .
Kolor bazowy to piękna czerwień z odrobiną pomarańczy z Em nail z  numerkiem  25  . Do zdobienia użyłam czarnego koloru z tej samej firmy z numerkiem 14 . Nigdy na tych hybrydach się nie zawiodłam  ( oprócz jednego koloru )  zawszę fajnie się utwardzają i mają dobrą pigmentację . Pierwsza warstwa czerwonego koloru może nam już wystarczyć kolejne gwarantują intensywniejszy kolor ,  z czarnym jest trochę inaczej gdyż pierwsza warstwa pozostawia wiele smug i prześwitów jednak kolejne pociągniecie lakieru daję mocna głębię i super krycie .



Niestety opakowania mi się zniszczyło od kąt wylał mi się żel  , oczywiście wszystko musiałam dokładnie wyczyścić i to wpłynęło na ich wygląda a szkoda bo zatyczka z pędzelkiem imitowała lusterko .. Fajnym krokiem było by dodanie jeszcze ikonki koloru z numerkiem na wierzchu , bo przy większej ilości kolorów nie zapamiętamy  który to który .  Lakiery nie są drogie bo kosztują nie całe 15 złotych a jakościowo są na prawdę dobre . Mam parę kolorów i z miłą chęcią wam je pokażę gdy tylko przyjdą mi nowe wzorniki . Może akurat jakiś wam się spodoba bo ja sama wkrótce pokuszę się o jakieś nowe kolory .  Ich ogromnym atutem na pewno jest to , że nie będzie z nimi żadnego problemu , bo nie kurczą się ani nie odpryskują . Na pazurkach spokojnie wytrzymają dwa tygodnie a nawet więcej .
Teraz powiem trochę o wzorku . Do wykonanie będzie potrzebna sonda możesz ja zastąpić wsuwka , ołówkiem lub innym podobnym przedmiotem . Dla precyzyjniejszego wzorku nabieramy malutką ilość lakieru ...  i rysujemy gałązki  z listkami na naszych pazurkach . Wzorek fajne będzie wyglądać na jednym paznokciu lub więcej . Pracujcie z sondą bardzo delikatnie a ładniejsze wzorki wam wyjdą. Krycie mojego lakieru mi odpowiadała już za pierwszym razem więc nic nie poprawiałam . 
Wszystko utwardziłam i pokryłam Topem No wipe . Stylizacja bardzo prosta i jeśli zaczynacie to warto spróbować . 
Ja hybrydy robię już nie cały rok i z każdym mani widzę poprawę w wykonaniu   samego lakieru czy  z wzorku . Z tego manicure akurat jestem bardzo zadowolona i dumna . Mam nadzieję , że będzie coraz lepiej . :) 
Jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszam na mojego Instagrama : Lifebyshatris.blog 

Miłego :)




14 komentarzy:

Copyright © 2016 BeautybyShatris , Blogger