18:18

Olejki orientalne vs 100% naturalny awokado| Marion

 Hej wszystkim ,
Skoro przyszły już ciepłe dni,a przynajmniej na to się zapowiada,to warto poruszyć temat pielęgnacji.Mam dzisiaj do przedstawienia wam dwa olejki z tej samej firmy ale kompletnie różne czy w zastosowaniu czy w konsystencji. :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Olejki Marion są mi znane już od lat i zawsze je bardzo lubiłam bo dobrze działały na moje włosy.
Zazwyczaj zmieniałam tylko kategorie działania olejku jednak zawsze trzymałam się jednej serii.
Tym razem mam olejek wzmacniający włosy z kokosa i tamanu. Właściwości jak i zastosowanie kokosa myślę, że każdy z was zna ale czy kiedykolwiek spotkaliście się z tamanu ? Okazuje się,że olejek jest pozyskiwany z pestek owoców drzew Tamanu. Olejek ten ma szerokie zastosowanie w łagodzeniu problemów skórnych. Olejek świetnie poradzi sobie z puszącymi się włosami, nawilży skórę głowy jak i same włosy oraz poprawi ich elastyczność. Zachęcam was do zebrania więcej informacji na temat tego olejku bo jego zastosowanie jest baardzo szerokie.:)
 Olejek Orientalny ma barwe zieloną głównie dlatego,że olejek z Tamanu nadaję takie zabarwienie natomiast olejek z awokado ma już dużo jaśniejszą barwę. Oba produkty są przeznaczone do włosów jednak produkt w jaśniejszym opakowaniu ma też zastosowanie do twarzy i ciała. Uważam,że jak do ciała to pojemność jest zbyt mała więc używałam go raczej do twarzy. Konsystencja obydwu produktów jest zupełnie inna. Olejek orientalny jest dość gęsty i jest to idealna gęstość jeśli chodzi o włosy a przynajmniej ja taką wolę, ten z awokado jest już dużo rzadszy ale wynika to z jego zastosowania.
 Olej pozyskiwany z Awokado ma bardzo wiele właściwości przede wszystkim  działa przeciw zmarszczkom , wygładzająco, uelastycznia skórę a także chroni ją przed słońcem oraz zapewnia ujędrnienie. Jeśli chodzi o włosy to jak dla mnie jest zbyt rzadki i równa aplikacja jest utrudniona.
Ile % naturalnego olejku jest w każdym z nich wie tylko producent i nie oszukujmy się  w 100% nie są naturalne ale jednak mają ich trochę i nawet w takich ilościach działają bardzo dobrze. Po olejku z Kokosa i Tamanu włosy są bardzo miękkie, błyszczące i nawilżone. Olejek z Awokado głownie używałam do demakijażu pomady z brwi i działa znakomicie. Po krótkiej chwili już mam oczyszczoną skórę z makijażu. Olejek ten też bardzo dobrze radzi sobie z sucha skórą, pozostawia ją bardzo przyjemną i miękką. 
Każdy z olejków ma pompkę, w jednym przyjemnie jej się używa a w drugim jest totalną katastrofą,trzeba bardzo mocno nacisnąć aby wydobyć krople olejku który pod w płwem siły nacisku odbija się od skóry i ląduje na ścianie lub na podłodze.. 

Mieliście już olejki z Mariona ? Jeśli tak to jak się sprawdziły? Jeśli macie swoje ulubione olejki to napiszcie o nich w komentarzu  :)

64 komentarze:

  1. Miałam, ale nie polubiłam go jakoś szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z Marion mam tylko ten 7 Afektów, ale jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tych olejków, bardzo dawno używałam coś z Marion i nawet nie pamiętam, czy byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię olejki z Marion :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię olej z avocado - miałam kiedyś z innej firmy

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze ich nie widziałam, ale moja skóra lubi się z awokado :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobrze, olejki przeważnie zawsze dobrze działają na nasza skórę:)

      Usuń
  7. Mam różne olejki, ale tych z Marion jeszcze nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Przyzwyczaiłam się do tych ale chętnie wypróbuje inne :)

      Usuń
  8. U mnie olejki z mariona sie niezbyt sprawdzaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak już jest, nie wszystko u każdego będzie się sprawdzać:/ :)

      Usuń
  9. Bardzo lubię naturalne oleje, ale tego z Mariona nie miałam. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztuje nie wiele więc można wypróbować :)

      Usuń
  10. Nie stosowałam żadnego olejku z wymienionych przez Ciebie oraz żadnego innego , ale kto wie może czas to zmienić ,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejki to kosmetyk, który się kocha albo nienawidzi. Ale działa cuda na skórę :)
      Pozdrawiam również:*

      Usuń
  11. W którym pompka jest tak felerna? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kosmetyki które zawierają awokado także na pewno przetestuje ten olejek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam olejki z Marion i niestety u mnie się one nie sprawdziły.
    Zapraszam również do siebie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak już jest niestety ;)
      Również pozdrawiam i na pewno wpadnę w wolnej chwili ;)

      Usuń
  14. miałam tą wersję z kokosem i olejem tamanu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem absolutną fanką marki Marion. Zawsze moja Mamusia m kupuje ich produkty PL . Tych jeszcze nie znam więc koniecznie muszą iść na moją listę :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Firmę znam, lecz raczej nie stosowałam ich produktów.
    Jestem ciekawa jak by się sprawdziły u mnie, bo moja skóra strasznie potrzebuje nawilżania :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze są metody prób i błędów. Tylko tak znajdziesz dobry produkt akurat dla Ciebie :)

      Usuń
    2. Tak, to prawda ;)
      Miłego dnia życzę ^^

      Usuń
  17. sporo ostatnio Marion na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa co sądzą o tej firmie :)

      Usuń
  18. Ten zielony (tamanu) niestety strasznie przesuszył mi końcówki :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Tych olejków nie miałam, ale inne owszem i w sumie bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Tych olejków nie stosowałam, za to uwielbiam pomarańczowy :) mega pomocny na rozczesywanie i wygląd włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Może kiedyś trafia do Twojej kosmetyczki :)

      Usuń
  23. Testuję co jakiś czas różne olejki, ale na Mariona jeszcze nie trafiłam...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja olejki używam tylko na włosy no i cóż... moje lubią wszystkie. :D

    PS Jako że tematyka mi bliska, pozwalam sobie zaobserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. thanks for this amazing Review,
    I didn't know any of those products.
    lovely.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  26. Trzeba by mi było zerknąć na skład by wiedzieć ile w nim natury :)
    Marion ogólnie jakoś mnie nie porywa, choć kilka kosmetyków było ok.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam olejek z tamanu i kokosowym ale wydaje mi się, że skleja moje cienkie włosy ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :/ Ja jestem z niego bardzo zadowolona :))

      Usuń
  28. ja ogólnie bardzo lubię kosmetyki z tej firmy, ale styczności z tymi olejkami nie miałam, więc nie wiem jak by się u mnie sprawdziły :>
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa jak byś je oceniła :)

      Usuń
    2. Ja też, dlatego chętnie przetestuję wkrótce :D

      Usuń

Copyright © 2016 BeautybyShatris , Blogger