09:48

Brow liner gel | INGLOT



Hej wszystkim , 
Już coraz częściej mamy piękną i słoneczną pogodę aż nie chce  się siedzieć w domu. Wielkim krokiem zbliża się też koniec roku szkolnego i w końcu upragnione wakacje. Niestety ale za dużo nie po odpoczywam w lipcu bo mam  wiele planów i obowiązków jak na ten miesiąc. Mam nadzieję,że sierpień będzie już dużo wolniejszy.   
Dziś mam wam do pokazania mój nowy nabytek :) Zapraszam dalej :) 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brow Liner gel | Konturówka\pomada do brwi w żelu


 Ostatnio postanowiłam kupić pomadę z Inglota gdyż ta z Vipery już mi się skończyłam ( miałam ją naprawdę bardzo długo ) tu jest link . Tak naprawdę długo się zastanawiałam czy ją kupić czy nie , głownie problem był z dostępnością bo niestety ale stacjonarny  sklep Inglota jest dość daleko od mnie a jakoś nie wybierałam się w tamte strony a po jedną rzecz przecież nie będę jechać :) . Kolejny problem był z kolorem,Inglot w swojej gamie pomad ma naprawdę bardzo dużo kolorów od rudości po szare blondy no i bardzo ciemne brązy więc każda osoba znajdzie coś dla siebie. Ja wybrałam kolor o numerku 16 i uważam ,że kolor jest trafiony i że dobrze wygląda na moich brwiach. Jest to odcień nie za ciemnego brązu o lekko ciepłej tonacji. Używam pędzelka z Hakuro i idealnie się razem komponują :)
 Niestety ale jakoś zapomniałam zrobić zdjęcia przed użyciem jej ale mam nadzieję,że mi wybaczycie. Kosmetyk mam od niedawna i na tą chwile mogę wam powiedzieć,że konsystencja jest kremowo-żelowa  bardzo przyjemna w malowaniu. Możemy dowolnie stopniować intensywność koloru i albo uzyskujemy naturalną brew albo mocno wyrysowaną, wszystko zależy od naszej woli. Przyjemnie się z nią pracuje jest  dość miękka i aksamitna bardzo ładnie wypełnia brwi ale nie usztywnia ich i nie utrzymuje ich w miejscu więc dodatkowo jest potrzebny żel do stylizacji . U mnie pomada trzyma się cały dzień aż jej nie zmyje, a zmywa się płynem micelarnym od  Garniera.

 Mam nadzieję,że będe ją miała tak samo długo jak tą z Vipery. Pomada ma tylko 2g i kosztuje 37 złotych. Dostępna jest stacjonarnie i w sklepie on-line.   

 A do zamówienia były dołączone bardzo ciekawe próbki których się nie spodziewałam i bardzo się ucieszyłam bo znalazłam między innymi próbkę cienia do powiek w kolorze  jasnego brązu w ciepłym odcieniu. :)


 Oraz bazę pod makijaż i krem koloryzujący.


A wy co używacie do swoich brwi ? :)


87 komentarzy:

  1. Z Inglota pomady nigdy nie miałam. Na razie korzystam z cienia w kremie z Maybelline i sprawdza się w tej roli świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei cieni nie bardzo lubię jeśli chodzi o brwi :/

      Usuń
  2. Ma tylko 2g a starcza na wieki! Ale niestety szybko gęstnieje przez co Duraline, bądź zwykła gliceryna jest do niej niezbędna :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze słyszeć ;)
      Właśnie wiem, ale stwierdziłam że Duraline kupię przy następnej okazji ;)

      Usuń
  3. Lubię kosmetyki Inglot, są dobre i wydajne 💞

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używam, może warto spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  5. Do brwi aktualnie używam color tatoo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo a tego jeszcze nie słyszałam :D

      Usuń
    2. Bardzo fajnie się sprawdza, ma taki fajny chłodny odcień :)

      Usuń
  6. Nie miałam, ale lubię kosmetyki Inglot :) Ten cień jasny brąz bardzo mi się spodobał, lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nigdy, żadnych produktów z tej firmy,ale zaciekawiły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mało mam kosmetyków z inglota, prawdę powiedziawszy tylko fixer, pomadkę i błyszczyk:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używam kredki ☺️ Szkoda, że nie zrobiłaś zdjęcia jak wyglądają Twoje brwi po użyciu tej pomady.. jestem ciekawa efektu WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam taki zamiar ale jakoś żadne ze zdjęć mi się nie podobało ;) Ale możesz zobaczyć je na moim instastory lifebyshatris.blog ;)

      Usuń
  10. Ja używam wosku do brwi z Bell, ale nadal szukam ideału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,ze szybko coś znajdziesz ;)

      Usuń
  11. ja mam wosk z Miss Sporty i jest całkiem zacny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja pomadę mam z Wibo, ale mam ochotę i na tą z Inglota ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak się sprawdza ta z wibo ;)

      Usuń
    2. Jeśli o nią chodzi jestem zadowolona, cena nie duża, utrzymuje się ok 12 godzin, a nawet dłużej. Więc dla mnie rewelka; )

      Usuń
  13. amazing post dear :)
    happy Monday !

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam nic z tej firmy choć wiele słyszałam!

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie najlepiej sprawdza się ultra cienka kredka do brwi Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam tej klasycznej do brwi też z Catrice :)

      Usuń
  16. a ja własnie szukam czegoś do brwi, wezmę pod uwagę :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. ja używam pomady z wibo oraz dwóch paletek cieni, z miss sporty i wibo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Na moje oko jest uniwersalny i wielu osobom pasuje ;)

      Usuń
  19. Ingota u mnie nie ma niestety , ale jak będe w PL to sobie popatrzę co ciekawego piszczy w trawie :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem tutaj po raz pierwszy ale całkowicie mnie oczarował twój blog, klikam obserwacje jest tu pięknie

    a co do posta to ja do brwii używam produktów benefit i bardzo polecam :)


    karolinetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło słyszeć :)
      Będę pamiętać o nim :)

      Usuń
  21. Nie znam tego produktu.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham kosmetyki marki inglot. A cienie - najbardziej na świecie. Tego produktu jednak nie znam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy produkt :-) Osobiście używam pudru do brwi z Rimmela i jestem zachwycona :-)) Drugie miejsce zajmuje wiem do brwi z Smart Girls... oraz tusz do brwi z Loreala ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków :)

      Usuń
  24. Nic nie robię ze swoimi brwiami, jakoś tak nie interesują mnie one :D
    Ale o pomadzie z inglota słyszy się bardzo wiele pozytywnych opinii ;)
    Ładne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym się nimi nie przejmować :D
      Dziękuje :)

      Usuń
  25. O pomadzie z INGLOTA slyszalam wiele dobrego i kusi mnie zeby go kupic, bo brwi to moja obsesja ;))


    Zapraszamdo wziecia udzialu w wlosowej akcji "365 dni dla pieknych wlosow". Wiecej informacji na MALINOWAbeauty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ją polubiłam i szczerze polecam :))

      Usuń
  26. Zastanawiałam się nad tą z Inglota, ale kupiłam jednak z Wibo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez zastanawiałam się nad Wibo ale ja wybrałam Inglota :D

      Usuń
  27. Zupełnie nie znam:) obecne używam lily lolo:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :)
      I go to check you blog it seems to be very interessing.:)

      Usuń
  29. Testuje pomade z WIBO i wkrotce o niej napisze :)

    Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę czekać ! :)
      Dziękuje kochana :*

      Usuń
  30. Chyba czas ją przetestować :)

    Pozdrawiam,
    Karolina
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja najbardziej lubię używać zwykłych kredek w makijażu brwi, jakoś najlepiej się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi kredki potrafią powyrywać włoski, są za twarde :D

      Usuń
  32. wow this is such a lovely Review.
    I only know the lipsticks from inglot
    and they are so amazing!

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam pomadę Inglota, ale kolor mi nie podpasował, a inne odcienie również wydawały się dla mnie nieodpowiednie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak niestety bywa :/ Szkoda,że nie ma próbek tych pomad. Można byłoby lepiej dobrać kolor :)

      Usuń
  34. Ja używam kredki z Maybelline :D Takich cudaków jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wstyd przyznać, ale czytałam wiele o produktach Inglota, ale żadnego nie stosowałam. Do brwi używam kredkę od My Secret :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden wstyd :P
      Nie używałam jeszcze ich kredek ale słyszę wiele dobrego o tej firmie :)

      Usuń
  36. kosmetyki Inglot bardzo lubię jednak nie stosowałam powyższego :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam ten żel do brwi z Inglota i jest całkiem fajny, chociaż chciałabym wypróbować farbkę z MUFE. Poza tym żelem używam cieni z Sephory i mam fantastyczną kredkę Benefit.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ciekawy blog. Ładne zdjęcia :) o pomadach z Inglota dużo słyszałam dobrego. Jak na razie używam zestawu z Avon ale zastanawiam się nad czymś mocniejszym i czymś czym mogłabym sobie te brwi ładnie wymodelować. Piszesz, że efekt można sobie dobierać to może będzie to dobry start ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będziesz zadowolona, pomady używałam również na wakacjach gdy chciałam je lekko zaznaczyć i nadal było wszystko ładnie :)

      Usuń
  39. Fajne produkty :D. Ja mam bardzo dobre wspomnienia
    z tą pomadą, ale już dawno o niej zapomniałam, teraz mi przyomniałaś :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 BeautybyShatris , Blogger