13:20

Włoska pięlegnacja włosów po farbowaniu | Il Salone Milano

Hej wszystkim,
Zanim przejdę do tematu chciałam przeprosić za moją nie obecność na blogu. Niestety ale każdego czasami dopada zły okres w życiu a gdy w końcu przeszedł to przyszła pora na mały wyjazd na którym nabrałam sił i chęci. Nie mam zamiaru rozwodzić się w tym temacie więc już zapraszam na notkę niżej :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Il Salone Milano- The legendary Collection 

 Kosmetyk już gościł na blogu  w ulubieńcach kosmetycznych ale tam jest króciutka i dość ogólna informacja o nim. Pełna recenzja pozwoli mi jeszcze lepiej przybliżyć wam ten kosmetyk,który możemy znaleźć w niektórych drogeriach Rossman ale najszersza oferta zawsze będzie w sklepach internetowych. Ceny różnych produktów wahają się od 25 złotych do 40. Przeważnie mamy maski o pojemności 250 ml i 500 ml. Sądzę,że ceny są bardzo adekwatne i do jakości i do samych pojemności kosmetyków. 
Il Salone Milano jest profesjonalną linia kosmetyków fryzjerskich,które zachwycają i wyglądem jak i zapachem oraz działaniem. Opakowanie jest utrzymane w pięknej kolorystyce złota w rożnych odcieniach z dodatkiem bordowych napisów. 
Moja maska jest do ochrony farbowanych włosów i jej głównym utrzymanie pięknego koloru aż do 18 mycia beż jakiegokolwiek wypłukania koloru, po prostu ma być taki sam jak pierwszego dnia.


 Moje włosy już od dłuższego czasu nie były farbowane, ale maska wybiła mi mocno blond,który jest na końcach a który wcześniej przykryłam brązem aby już ujednolicić kolor włosów. Jednak nie udało mi się to tym razem bo maska przywróciła jasny kolor i cały czas po zastosowaniu go podbija. Kosmetyk jednak bardziej służy mi do odżywienia niż do ochrony koloru dlatego,że ma w sobie proteiny,ekstrakt z ryżu i filtr UV. Po zastosowaniu włosy są miękkie, "lejące"czyli bardzo gładkie, delikatne i śliskie. Maskę na włosach trzymamy bardzo krótko bo tylko 3-5 minut a zapach utrzymuje krótko więc nawet jak wam się nie spodoba to zaraz się ulotni.

Kosmetyki z tej linii były przeznaczone tylko i wyłącznie do salonów fryzjerskich jednak zostały one udostępnione również innym osobom i bardzo mnie to cieszy dlatego,ze można poczuć się bardzo luksusowo mając nie drogi kosmetyk . Wszystkie produkty też są  produkowany we Włoszech gdzie powstała cała ich  koncepcja. Oczywiście mamy do wyboru   szampony, maski i kremy o różnych właściwościach  i zastosowaniach więc zachęcam do zapoznania się z ich ofertą :)

Mieliście już coś z tej linii ? :) 
Miłego dnia :)

82 komentarze:

  1. Jeszcze nigdy niczego nie miałam z tej linii, ale produkty wydają się bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nawet jeśli nie masz farbowanych włosów to zawsze warto wypróbować ze względu na skład :)

      Usuń
    2. Oj niestety jeszcze do naturalka nie zeszłam całkowicie, tak więc może by się sprawdził :)

      Usuń
  2. Nigdy nie farbowałam włosów i raczej nie zamierzam, ale kosmetyk ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja ;) Kiedyś się w sumie nad farbowaniem zastanawiałam ;) No i nie młodnieję, więc jak zaczną się siwe włosy pojawiać to chyba będę skłonna się do koloryzacji przekonać ;) Wtedy może też bliżej przyjrzę się tej masce ;)

      Usuń
  3. O! To może być i mój ulubieniec. Ostatnimi czasy zaopatruje się w mnóstwo kosmetyków do pielęgnacji włoswó. Nie zwróciłam na niego nigdy wcześniej uwagi będąc w Rossmannie. Byś może po prostu nie ma go w sklepach u mnie w mieście...akurat muszę sprawić sobie coś do pielęgnacji z filtrem UV, przy rozjaśnionych włosach może okazać się prawdziwym hitem! Fajnie, że wróciłaś. Życzę inpirujących wpisów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie go sprawdź może akurat będzie hitem ;)
      Dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  4. mam jakąś odżywkę tej marki,bodajże dostałam ją w którymś z shiny boxów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nigdy nie stosuję szamponów do włosów farbowanych bo mam jakieś dziwne obawy ;D. ale produkt wygląda na ekskluzywny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy się nie spotkałam z tą serią, ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie tylko do farbowanych włosów :)

      Usuń
  7. Nie miałam jeszcze tego produktu, ale taka pielęgnacja moim włosom przydałaby się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych produktów, ale bardzo mnie ciekawią i kuszą...!😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą. ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tych kosmetykach, ale chętnie przyjrzę się im bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam tą maskę i bardzo dobrze ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie sposób się nie polubić z nią ;)

      Usuń
  12. Nie słyszałam o tych produktach wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś przyda się znajomość ;)

      Usuń
  13. ulalala zdecydowanie coś dla mnie ! Szczególnie że planuję szokujące farbowanie ;0 hihih Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli strzał w dziesiątkę ;)
      Powodzenia z tym farbowaniem ;*

      Usuń
  14. Nie znam go, ale i w Ross chyba go nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też go nie ma ale widziałam go na ich stronie internetowej i na apce więc gdzieś musi być stacjonarnie ;))

      Usuń
  15. Bardzo ładne opakowanie. Ciekawa jestem tego produktu. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować nie tylko ten ale i inne produkty z tej seri;)

      Usuń
  16. Nie znam i szczerze nigdzie mi się w oczy nie rzuciły te produkty...

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam maskę Il Salone Milano właśnie w użyciu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno na plus, że nie obciąża moich cienkich włosów, nawet kiedy zaaplikuję ją "na bogato" ;)

      Usuń
  18. Miałam kiedyś kosmetyki tej marki ale chętnie bym sobie przypomniała i zobaczyła jak się teraz sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam ich wcześniej i nie wiem czy się coś mieniło ale zachęcam do spróbowania :)

      Usuń
  19. Mam ją z ShinyBoxa, ale czeka jeszcze na swoją kolej🙂 Wkrótce nadejdzie jej chwila prawy😉 Oby się i na moich włosach spisała🙂

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam wszystko co do włosów!Obserwuję bloga i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. nigdy nie słyszałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam na tyle dobrze, że moja czarna farba się nie wypłukuje, więc kolor cały czas mam ten sam - jedynie odrost się zwiększa :D

    OdpowiedzUsuń
  23. this is such a lovely haircare and Review.
    During summer most People Forget, that the dry weather dries out the hair.
    So it's important to use good products.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam chyba tę samą maskę w zapasach :) mam nadzieję, że również będę z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mam farbowanych włosów, ale z doświadczenia wiem, że nawet kosmetyki do takich włosów sprawdzają się na moich wysokoporowatych pasmach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To że produkt jest do farbowanych włosów nie oznacza że i te nie faebowane nie mogą go używać. Jestem ciekawa jakby się sprawdził ;))

      Usuń
  26. nie miałam nigdy kosmetyków z tej linii :) Jednak ciekawie się zapowiadają.
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. amazing post dear :)
    happy Monday :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię szampony tej marki, dobrze się sprawdzają u mnie :)
    lukaszmakeup

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze szmponu z tej marki ;)

      Usuń
  29. Il Salone Milano ma w ofercie całkiem fajne produkty, miałam szampon i balsam do zniszczonych włosów

    OdpowiedzUsuń
  30. Najważniejsze, że wypoczęłaś i wróciłaś! ;)
    Pierwsze widzę ten produkt, ale widzę, że warty uwagi.
    Tekst przy ostatnim zdjęciu to tak specjalnie czy tylko mi się rozjechał?

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami warto chwilę odetchnąć :))

      Nie mam pojęcia o co chodzi u mnie jest normalnie :/

      Pozdrawiam również <3

      Usuń
  31. Miałam z tej serii szampon ale ani mnie nie zachwycił, ani nie spowodował jakiegoś odrzucenia, dobry produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nic wczesniej nie miała, nawet nie słyszałam o tej marce, a tu proszę ulubieniec :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak ja nigdy nie słyszałam nic o tej marce ale bardzo się cieszę,że spróbowałam ich produktów :)

      Usuń

Copyright © 2016 BeautybyShatris , Blogger