14:35

#1 Wishlist | Rosegal


Hej,
Post niestety pojawia się z opóźnieniem i na dodatek wstawiam inny, bardziej luźny bo niestety ale mam drobne problemy techniczne ;(
Bardzo lubię przeglądać różne stronki czy te polskie czy zagraniczne i nie koniecznie z kosmetykami.
Trafiłam na Rosegal gdzie znalazłam  masę ciekawych i oryginalnych ubrań ale nie tylko..znajdziemy tam także biżuterie, dodatki do włosów, mode plus size , mode męską... itp. Aby przekonać się jak bardzo bogaty mają asortyment dobrze jest samemu sprawdzić :) http://www.rosegal.com.
 
 Przedstawiam wam moją Wishliste :

1. Na pierwszy ogień idzie kurtka bomberka, bardzo modna ostatnio. Rękawy ma wykonane z koronki i  uważam,że jest to bardzo kobiecy i elegancki element :) 
Napiszcie koniecznie w komentarzu czy podoba wam się taki rodzaj bomberki .

 

2. Kolejna dość modna rzecz a mianowicie prosta spódnica z guziczkami na przodzie.Zdradzę wam,że szukałam od miesięcy takiej spódnicy ale zawsze coś mi nie pasowało aż w końcu znalazłam i to w wielu kolorach. 

 

3. To teraz czas na kombinezony! Przyznaję się bez bicia,że w swojej szafie nie mam ani jednego a bardzo mi się podobają, tylko jak zawsze mi coś nie pasuje, albo za drogie  i poczekam aż będzie wyprzedaż. A później się okazuje,że już nie ma mojego rozmiaru...
A więc przedstawiam wam aż trzy kombinezony , w komentarzu piszcie który najlepszy! :)



Nie da się ukryć,że najbardziej lubię kolor czarny, jak dla mnie ten kolor dopasowuje się do każdej okazji a z dobrze dobranymi dodatkami wcale nie jest smutny :). 
W oko wpadło mi dużo więcej ciuszków i dodatków ale post byłby za długi. 
Co prawda pogoda u mnie nie pozwala na takie stroje i z chęcią wyciągnęłabym cieplutką kurteczkę. 

Za nieobecność bardzo przepraszam ale wciąż pracuje nad blogiem i cały czas plany się krzyżują. Mam nadzieję,że szybko uporam się z problemem technicznym i regularnie zaczną się pojawiać posty, tak jak to miałam w planach. 

Zapraszam was na mojego instagrama : Instagram Shatris

I na koniec malutka prośba abyście mogli poklikać w linki <3 
Jeśli macie ochotę to zostawiajcie swoje linki w komentarzu, na pewno zajrzę :)

Miłego dnia <3 


 

47 komentarzy:

  1. Bomberka wygląda super, a kombinezony - rewelka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka spódnica z guzikami jest rewelacyjna :) Musze się za taką rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kombinezony prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są te kombinezony 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Mi też się bardzo podobaja ;)

      Usuń
  5. Niestety trzeba uważać bo te kombinezony są strasznie krótkie i mimo dobrego rozmiaru jestem na nie za wysoka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię żebym miała taki problem bo jestem malutka :D

      Usuń
  6. Kombinezony skradły moje serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajna wishlista :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kombinezony są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka jest śliczna. Sama bym taką chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kombinezony są genialne, świetny wybór! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka kurtka bomberka mi się marzy. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna jest, to fakt :)

      Usuń
    2. Jak znajdziesz gdzieś taką, to daj znać. :-)
      Może ja też sobie kupię. :-)

      Usuń
  12. Bomberka jest super, ale kombinezony i tak wygrywają <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bomberka jest najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  14. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you <3

      I check you blog in free time <3

      Usuń
  15. O tak, bomberka jest super! Ta koronka dodaje jej dużo uroku i elegancji. :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bomberka taka nietypowa, ale ciekawie się prezentuje. :) Jak dla mnie najładniejszy jest pierwszy kombinezon z motywem liści. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 BeautybyShatris , Blogger