15:02

Highlighters golas | Makeup Revolution & Joko




Dziś post o rozświetlaczach, czyli o czymś co pomaga nam pięknie błyszczeć !

W swojej kolekcji mam trzy rozświetlacze choć tak naprawdę najlepszego z całego zestawu  brakuje a mowa o produkcie z Lovely. Niestety ale nie przeżył kolejnego upadku  i nie było sensu po raz setny go ratować bo i tak jego konsystencja była zmieniona i to już nie było to samo co na początku.  
Zaczniemy może od serduszka z Makeup Revolution. 
Myślę,że produkt jest większości dobrze znany i lubiany. Serduszko jest niezwykle uroczę i co najlepsze kolory znajdujące się w opakowaniu są świetnie dobrane, ładnie wyglądają zmieszane jak i solo. Serduszko ma być bardziej różem niż rozświetlaczem ale jak dla mnie ma zbyt wiele drobinek aby  spełniać swoją pierwotną role.

Na zdjęciu od lewej jest ten najciemniejszy aż do najjaśniejszego czyli odwrotnie niż w opakowaniu.
Konsystencja jest pudrowa, kolory dobrze na pigmentowane i raczej tworzą tafle ale to wszystko zależy od ilości. Kolor jaki nam wyjdzie w dużej mierze zależy w jakich sposób zmieszamy produkt ale przeważnie wychodzi jasny róż.
Kosmetyk utrzymuję się bardzo długo na twarzy,bardzo wygodnie się wciera  i nie tworzy plam. 
Z mojego polecenia ,na serduszko skusiła się także moja siostra cioteczna jednak wolała je w bardziej brązowych kolorach. Ona również jest bardzo zadowolona i chwali sobie kosmetyk.  Jesteśmy tego samego zdania co do zużycia ,serduszko wystarczy na bardzo długo no chyba że lubicie ostry błysk na codzień. :) 
Kolejny rozświetlacz który ledwo żyje przez to,że zepsułam opakowanie. A mowa o Vivid z Makeup Revolution w kolorze fioletowym.  Jest to bardzo chłodny rozświetlacz o lekko fioletowawym zabarwieniu. Tak jak poprzednik jest to pudrowa konsystencja, dobrze się rozciera i twórzy ładny blask na buzi. 
Nie jest to bardzo trwały produkt i pod koniec dnia będzie go znacznie mniej niż na poczatku.  Wytępuje w innych kolorach między innymi w beżowym   który też jest bardzo ładny. 
Poniżej wklejam stare zdjęcie na którym rozświetlacz był jeszcze cały :)

Jeszcze nie znlazłam w żadnym z rozśwetlaczy jakąś inna wadę niż jego trwałość, ktora i tak mi nie przeszkadza. Uwielbiam każdy z takich produktów czy mniej trwały czy bardziej. :)
Ostanim rozświetlaczem bęzie Joko, jest to już całkiem inna formuła bo mamy tu do czynienia z emulsją, która swoją drogą przepięknie pachnie :) 
Blask jest bardzo ładny w chłodnym srebrnym kolorze z odrobiną pomarańczki ,która w żaden sposób nie psuje całego makijażu przez pomarańczowy placek, jest to bardzo subtelny kolorek :)
Apikacja też jest dość przyjemna tylko  przechowując go musimy trzymać kosmetyk "dziubkiem " do góry inaczej będzie sie powoli wylewał do koreczka. Absolutnie nie tworzy plam, przyjemnie się rozciera no i pięknie odbija światło .
Kosmetyk może być mieszany z podkładem co też bardzo ładnie wygląda jednak ja preferuje punktową aplikacje.:)
Wydaje mi sie z tej trójki to właśnie Joko ma najlepszą trwałość, przez to że jest bardziej wcierany a nie "sunięty " po twarzy.

Od dołu Joko, Vivid i serduszko :)
Koniecznie dajcię znać o swoich ulubionych rozświetlaczach i który z moich najabrdziej przypadł Wam do gustu. A może jeden z nich gościł już na waszych twarzach ?  :)
 


82 komentarze:

  1. Te serduszka całkowicie mnie kupiły;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te serduszka :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serduszko uwielbiam <3 Ten drugi rozświetlacz wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdzie nie mogę znaleźć produktów JOKO, a jak na złość mieszkam niedaleko ich zakładu. Niestety nie mają własnego sklepu firmowego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ich produkt był w box'ie od Shiny ;(

      Usuń
    2. Może kiedyś się jeszcze trafi :)

      Usuń
  5. Ten ostatni to dla mnie zupełnie nowa formuła ;) Zszokowałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  6. piękności, uwielbiam rozświetlacze, z tego zestawu mam tylko ten z Joko w kremie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardo lubię wszelkiego rodzaju błysk :)

      Usuń
  7. Nie miałam żadnego z tych, ale chętnie używałabym je na powieki ;)
    Obserwuję kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio miałam Vivid na powiekach i wyglądał bardzo ładnie :)

      Usuń
  8. Ja ostatnio nie używam rozświetlaczy :) stawiam na całkowity minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupiłam ostatnio MaryLou i się zakochałam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znam ale lepiej żebym go nie widziała bo przepadnę :D

      Usuń
  10. Nie używam rozświetlaczy ze względu na moją tłustą cerę :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam rozświetlacze, ja bardzo lubię z lovly :D, a u Ciebie wpadł mi w oko ten w serduszku, świetna sprawa :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam je i coś czuje,że wrócę do Lovely :)

      Usuń
    2. No są świetne, a przy okazji i tanie :D

      Usuń
  12. Great post! Photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on my last post and please click on links there :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio kupiłam sobie ten z Joko, będę testowała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Serduszka mega :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robi furorę :)

      Na pewno zajrzę do Ciebie :*

      Usuń
  15. Zaciekawiło mnie serduszko - urocze kolory rozświetlające ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używam rozświetlaczy, ale wizualnie spodobał mi się ten w kształcie serca. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te serduszka zawsze mi się podobały:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie najlepszy jest w serduszku

    OdpowiedzUsuń
  19. Serduszka wyglądają super, ale mnie osobiście najbardziej kusi właśnie lovely :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upoluje go na słynnej promocji w Rossmanie :)

      Usuń
  20. OMG THIS ALL MAKE ME MAD! :"))) I love highlithers tooo! My current drugstore obsession is from JCAT in shade moon light <3
    Anyway would you love to following each other? Let me know


    xoxo
    ayu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It will be nice to follow each other :)

      Usuń
  21. przepiękne są!!!
    obserwuję i zapraszam do mnie: https://thewomenlife.blogspot.com/
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne to serduszko i kolory ma takie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja moje serduszko z mur wyrzuciłam, po pewnym czasie jakby w ogóle nie było napigmentowane i męczyłam się strasznie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, swoje mam już długo i wszystko w porządku z nim :(

      Usuń
  24. U mnie rozświetlacz to podstawa. Dobrze nałożony wygląda przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też choć czasami nie mam ochoty na błysk i pomijam tą czynność :P

      Usuń
  25. Serduszko wygląda pięknie, niestety ja nie umiem używać rozświetlaczy (muszę potrenować).

    OdpowiedzUsuń
  26. Serduszka nie dość że wyglądają bardzo uroczo, w dodatku są niesamowite. Bardzo je lubię. :-) Pozdrawiam serdecznie, obserwuję i zostaję na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam te serduszka od Makeuprevolution aczkolwiek łatwo z nimi przesadzić :( Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Eksperymenty z Makijażem, ciekawych zapraszam na Instagram :)

      Usuń
    2. też lubię bawić się make upem:)

      Usuń
  29. Piękne, kiedyś miałam dużo, z Twoich tylko Joko, ale ciągle nie zmacany :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, mam nadzieje, że Ci się spodoba :)

      Usuń
  30. Nie miałam żadnego z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne te serduszka! :)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. serduszko też mam, mam mini czekoladkę z MUR do rozświetlania i mam pokruszony wibo, który pomimo to i tak kocham :>

    obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mam rozswietlacz serduszko od mur i jestem w nim zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem miłośniczką rozświetlacza marki Makeup Revolution :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie przepadam za rozświetlaczami bo przy mojej tłustej buzi jakoś mi się one nie sprawdzają:/ Jednak serduszko wygląda cudnie:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 BeautybyShatris , Blogger