20:22

Autumn is coming | Makeup

Hej, hej

Dziś bardzo luźny  post o tematyce makijażowej. Stworzyłam go tak naprawdę aby nie zostawiać was bez niczego przez długi czas. Niestety albo i stety mój czas wolny jest mocno ograniczony przez to,że rozpoczęłam swój pierwszy w życiu kurs na prawo jazdy, ale długo to nie potrwa a przynajmniej mam taką nadzieję bo już powoli kończymy wykłady a we wtorek zaczynamy jazdy. Emocje na początku były, teraz już trochę opadły bo wiem czego mam się spodziewać i na szczęście jest inaczej niż w szkole , po porostu mogę czuć się swobodnie i przesiedzieć całe dwie godziny bez stresu. Ale emocje znowu sięgną zenitu jak zaczniemy jazdy a o egzaminie nie wspomnę ...
W tym roku także czeka mnie matura i tak naprawdę nie ma innej możliwości niż jej zaliczenie jak dla mnie, bo być może zdana matura będzie moją jedyną ucieczką do miasta dużo większego, bardziej rozwiniętego, gdzie ja sama będę mogła się jeszcze bardziej rozwinąć. :)

Ale teraz do sedna ! :)

Jak mnie śledzicie na instagramie to wiecie,że lubię bawić się makijażem. Wychodzi mi to różnie ale dopiero wszystkiego się uczę. Wiem,że warto poświęcić trochę czasu na to ponieważ czuje wewnętrznie że jest to moja pasja i zawsze bardzo mnie to odpręża. Przyznam szczerzę,że nieźle się w to wkręciłam.

Co  prawda zdjęcie niestety nie pokazuje nasycenia kolorów tak jak jest w rzeczywistość ale mam nadzieję,że szybko będę miała lepszy sprzęt a przynajmniej bardzo bym chciała. Makijaż jest w ciemnych kolorach dość jesiennych czyli fiolet i brązy.
Już od bardzo dawna chciałam zamieścić tu post dotyczący makijażu ale jakoś nigdy nie byłam w 100% przekonana i pewna no i oczywiście zadowolona, może nie z samego wykonania makijażu a ze zdjęć. Uwierzcie,że jeśli o to chodzi to jestem uczulona jeśli chodzi o moje zdjęcia, zawsze bym chciała żeby były wyjątkowe i oddawały chociaż w 80 % rzeczywistość i faktyczny wygląd nawet samych zdjęć dotyczących kosmetyków. 

Wracając do makijażu jest on wykonany paletką Wibo i pojedynczym cieniem marki Kobo. Przy kolejnym makijażu już postaram się pokazać użyte produkty. Na oczkach mam rzęski Ardell Wispies a na ustach pomadka z Mur, którą oczywiście popsułam...  

Mam nadzieję,że pojawi się tu  więcej postów typowo" lajwstajlowych " bo pierwotnie tak miało być ale moja miłość do kosmetyków wygrała. :D
Z racji takiej,że mam ograniczony czas wszystkie wasze wpisy powoli nadrabiam. :)

Nawet nie wiecie jaką mam ochotę wam się jeszcze bardziej rozpisać ale może zostawię to sobie na kolejny wpis tego typu ?  Może akurat ktoś z chęcią będzie czytał moje zrzędzenie ? :D

Dajcie znać co tam u was i jak organizujecie sobie czas ? U mnie z tym ciężko ale wiem,że u niektórych to norma wychodzenie o 7 i wracanie po 18 do domu czy nawet później .. też wiem,że niektórzy ciężko pracują a ja chodzę tylko do szkoły a poźniej na wykłady a i tak marudzę. :D
Więc proszę o łaskawe podejście do tego tematu, jestem tylko nastolatką. :D


73 komentarze:

  1. Bardzo ładny makijaż :) Ja też na szkołę narzekam, wołałabym pracować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci powodzenia na jazdach. Ja prawko mam już od prawie 2 lat. Bardzo lubiłam jazdy, bo miałam świetnego instruktora, z którym można było sobie normalnie porozmawiać (oczywiście oprócz tego, że przekazywał wiedzę). Bardzo miło wspominam ten czas. :) O mojej organizacji czasu szkoda gadać. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* mam nadzieję,ze też trafię na takiego instruktora :)

      Usuń
    2. Życzę Ci tego. :) Daj znać, czy trafiłaś na fajnego. :D

      Usuń
  3. Makijaż śliczny :) Chętnie bym wróciła do szkoły... Niestety edukacja zakończona bardzo dawno temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo estetyczny i dopracowany makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż, uwielbiam takie kolory na oczach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, aż mi przypomniałaś moją pierwszą jazdę: "ale jak.. ja mam teraz sama jeździć po ulicy?! Tak od razu?" :D Powodzenia! Będzie fajnie! ;D
    Makijaż cudny, zawsze zazdroszczę.. bo sama go nijak wykonać jak człowiek nie potrafię ;D Czemu zepsułaś pomadkę? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boje się strasznie :D nie mam pojęcia jak to będzie ale mam nadzieję, ze będzie dobrze ;)
      Prawdopodobnie zepsuła się gabeczka która była jedynym przewodnikiem pomadki ;)

      Usuń
  7. Masz piękne brwi. Z resztą cały makijaż mi się podoba :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są dobre, sama wiem po sobie że ciężko jest oddać prawdziwy makijaż. Robiłam zdjęcia pomadek na ustach i tyle ile mi zajęły zdjęcia ust żeby było to widać to masakra;D matura to taki większy sprawdzian, jestem pewna że zdasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cały makijaż jest świetny! Bardzo mi się podoba! 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Iście jesienny makijaż ;) I choć ja wszelkimi możliwymi sposobami chciałabym przywrócić lato, to muszę powiedzieć, że makijaż pierwsza klasa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie makijaże i te piękne brwi:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasu niestety wciąż za mało, i ciezko go sobie wygospodarować :/
    Prawko to super sprawa, jak się je ma ale stres na egzaminie jest nie do opisania, gorzej niż na maturze :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ale musimy sobie z tym radzić jakoś :)

      Usuń
  13. Makijaż jest przepiekny :)
    Trzymam kciuki za maturę - na pewno będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety wolnego czasu mam bardzo mało. Tak samo jak teraz. Miałam ponad 4 godziny temu nadrabiać zaległości blogowe, ale dopiero teraz zaczęlam bo ciągle coś ;) Piękny makijaż kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie makijaże 😍
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/black-outfit.html?showComment=1505072376664&m=1#c6324142144364089843

    OdpowiedzUsuń
  16. This makeup is perfect! You are great makeup artist, Dear!
    I`m following your blog with a great pleasure in Google+ and GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing make up look, I love it!!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful makeup, you are soo pretty. ♥
    I'm following you now, hope you follow me back ♥
    IvaFashionDiary

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie :) Uwielbiam makijaże w brązach! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie bój się jaz ani egzaminu, jeżeli dobrze CI będzie szło to stras nie będzie Ci potrzebny, a nawet nie powinien.. bo gorzej jak wpłynie na wynik egzaminu (człowiek w strasie nie jest w stanie racjonalnie myśleć). Co do makijażu - podoba mi się, piękny kolor ust♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem po pierwszych jazdach i rzeczywiście nie ma czego się bać :D Dziękuje za miłe słowa <3

      Usuń
  21. Lovely soft color for autumm<3 Love the bronze colors so much.
    Would you love to following each other? Let me know!

    xoxo
    ayu

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam takie kolory!

    Obserwuję i zapraszam do mnie: https://thewomenlife.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny makijaż, pięknie podkreśla kształt oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie z tym nasyceniem kolorów podczas robienia zdjęć jest identycznie ;( Nawet piękny makijaż na zdjęciach u mnie często wychodzi brzydko i dlatego nie wstawiam zdjęć, które pokazują z bliska makijaż. Obserwując Cię kochana na Ig wiem, że z dnia na dzień robisz coraz piękniejsze makijazę <3

    OdpowiedzUsuń
  25. super to wygląda :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładny makijaż, a z prawem jazdy życzę powodzenia i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś niezwykła :) prowadzisz mega interesującego bloga, każdy post robi na mnie ogromne wrażenie i widać postępy Twojej pracy, mam nadzieję , że jeszcze wiele osiągniesz, trzymam za Ciebie kciuki kochana <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 BeautybyShatris , Blogger